5tilføjet af

Hjælp jeg har handlet med Dell

købte en Dell - skulle leveres i går ml. 15 -22 men ingenting skete - ringede i morges kl 8 - "kundeservice" var "kold i røven" over mit problem - da jeg meddelte jeg ville ophæve købet medelte "Kamal" at det skulle jeg tale med en anden om - vedkomne ville kontakte mig hurtigst muligt(?) og med et stort smil ville han lige fortælle at det ville tage 28 dage før jeg fik mine penge retur ! ingen har ringet! men lige før (kl21) kom en fragtmand og ville afl. en "afbestilt" computer - men måtte køre igen.
Havde "kamelen" i kundeservice givet en undskyldning i stedet for at være arrogant, havde jeg ikke sagt FARVELLL DELLL
tilføjet af

Smukt arbejde

Jeg tager sgu hatten af for dig.
Der er desværre for få der virkelig gør oprør mod ubehøvlet service. Selvfølgelig skal vi som kunder opføre os pænt, men vi skal sgu ikke finde os i alt.
tilføjet af

Det kan være en smutter

fra fragtmandens side.
Jeg synes du har handlet overilet ved at nægte at modtage computeren.
Nu skal du vente på at få dine penge.
Tænk på at du lige nu kunne sidde med en splinter ny computer.
tilføjet af

Jaaee måske...

for ikke at skrive hele min "livs historie" skrev jeg ikke at jeg havde kontaktet Dell igen kl 14 - hvor Søren beklagede det jeg havde været udsat for - men kunne ikke sige hvornår de så kunne levere ! derfor gentog jeg min afbestilling - og kørte ud i byen og købte mig en computer!
tilføjet af

tak

Jeg talte pænt og roligt - hidsede mig ikke op.
og mente så : SÅ KA' DE SGU LÆRE DET
tilføjet af

Verdens dårligste kundeservice. . .

De er i USA blevet kåret som det selskab med den klart værste kundeservice, så det kan ikke forbavse mig! Hvorfor køber du ikke en dansk produceret computer?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.