3tilføjet af

Hjælp!!! Bestålet af Israels firma: Amazecell 1279

Det er fanme surt at der findes nogen tyveri firmaer der bare kan gå ind, og opkræver penge din mobil. Efter min søgen på nettet har jeg fundet ud af jeg åbenbart ikke den eneste der er blevet snydt! Jeg har et taletidskort hos Bibob mobil, og modtager den 261211 en besked om at jeg lige er opkrævet 45kr for et eller andet jeg ikke ved hvad er ( banner, eller billeder af en art)
Jeg ringer så ind til deres kundeservice, og de siger til at jeg den 181211 har tilmeldt mig med kode de har tilsendt min mobil (Problemet er bare at jeg IKKE har tilmeldt mig noget den kode nogen som helst steder, og som så mange andre er blevet bestjålet!) Hvordan kan sådan lade sig gøre? Hvordan kan de bare samle en masse nemmere og trække 45kr pr stk? Drejer det sig om 2000 Nemmere så er det en beløb der hedder 900.000Kr Og hvem siger at det kun er 2000kr.. De henviser mig så til at skrive en klage, og jeg er mildest talt meget arig og forarget og dette…
JEG HAR IKKE TILMELDT MIG NOGEN STEDER!!!
Deres kundeservice har henvist mig til at skrive en klage (dette er hermed gjort) I Bør Skam jer!!!
tilføjet af

Frustende!!

tilføjet af

Hjælp!!! Bestålet af Israels firma: Amazecell 1279

Det er fanme surt at der findes nogen tyveri firmaer der bare kan gå ind, og opkræver penge på din mobil. Efter min søgen på nettet har jeg fundet ud af jeg åbenbart ikke den eneste der er blevet snydt! Jeg har et taletidskort hos Bibob mobil, og modtager den 261211 en besked om at jeg lige er opkrævet 45kr for et eller andet jeg ikke ved hvad er ( banner, eller billeder af en art)
Jeg ringer så ind til deres kundeservice, og de siger til at jeg den 181211 har tilmeldt mig med kode de har tilsendt min mobil (Problemet er bare at jeg IKKE har tilmeldt mig noget den kode nogen som helst steder, og som så mange andre er blevet bestjålet!) Hvordan kan sådan lade sig gøre? Hvordan kan de bare samle en masse nemmere og trække 45kr pr stk? Drejer det sig om 2000 Nummere så er det en beløb der hedder 900.000Kr Og hvem siger at det kun er 2000nummere.. De henviser mig så til at skrive en klage, og jeg er mildest talt meget arig og forarget og dette…
JEG HAR IKKE TILMELDT MIG NOGEN STEDER!!!
Deres kundeservice har henvist mig til at skrive en klage (dette er hermed gjort) I Bør Skam jer!!!
tilføjet af

Hjælp!!! Bestålet af Israels firma: Amazecell 1279

Rettelse: Beklager stave, og trykke fejl... Det er gået lidt hurtigt i min frustration,
er dette sket for 20000 mobilbruger vil beløbet på engang være 900.000Kr pr uge, der bliver stjålet!!! Men det kan selvfølgelig være en tilfældig " system fejl"
Jeg har meldt dem til politiet, mens de undersøger min sag nærmere!!!
Sammen med alle de andre som også er blevet "fejltakseret” ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.