12tilføjet af

Tilmelding til SOLfest d.10/05.

Så lykkedes det endelig, efter hårdt slid er det lykkedes mig at stable et arrangement på benene. 😮
Parkens lokaler d. 10/05/ Kl.14.00-23.00
Forskellige sponsorer har bidraget således at festen byder på god mad, underholdning af forskellig slags, konkurrencer, kaffe mm. samt hygge med dans og musik. Nærmere detaljer modtager du ved din tilmelding.
Arrangementet er gratis, dog skal du selv sørge for transport samt drikkevarer, som kan købes til en rimelig pris. (må ikke medbringes)
Du tilmelder dig på sjoveren@sol.dk Af praktiske hensyn er det kun oprettede profiler der kan tilmelde sig, når din tilmelding er modtaget, vil du snarest modtage en bekræftelse med yderligere detaljer samt en nummerkode, denne kode bedes du medbringe, da den skal bruges ved indgangen samt løbende ved præmieuddelinger.
Det har været krævende at stable dette på benene, så jeg håber på mange tilmeldinger, skuf mig nu ikke 🙂
Sidste frist for tilmelding er d.13/04.
På gensyn! Lars
🙂
tilføjet af

Super !

Bedste initiv' jeg længe har set - godt arbejde !
tilføjet af

Nejjjjj hvor hyggeligt!!

....og jeg ved godt hvad dag det er idag...😉
På gensyn Zinnita.
tilføjet af

Øv.

Altid i København.🙁
tilføjet af

Aprilsnar

Sjover, den er for tyk den der........
tilføjet af

Nej Zinnita

Det tror jeg altså ikke, Sjoveren ville kunne gøre mod os 😉 😃
Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Hvis den

Røde løber bliver rullet ud 😕 Så kan vi da snakke om det 🙂
http://www.parken.dk/script/site/page.asp?artid=237&cat_id=160
tilføjet af

Dum dag....

Det kan jeg da godt se.... men allerede 12 tilmeldinger og en del spørgsmål på min mail, så dem vil jeg lige tage mig af.[f]
tilføjet af

Kun 17 tilmeldinger....

Tag jer lige sammen,,,,ellers bliver festen sgu i sjoverhytten 😕
tilføjet af

Klart......

Det manglede da bare 😃
tilføjet af

Jeg har taget mig sammen ;-)

Så meget, som jeg nu kan!
Jeg har i hvert fald tilmeldt mig :-)
Hvis der er tale om en aprilsnar, har jeg et helt år til at udtænke en grusom hævn 😉

Mange hilsner
dr100
tilføjet af

Og jeg har mailet dig ;-))

Så spar hævnen 😃
tilføjet af

Tilstår...aprilsnar. Dog....

Jeg vil ikke undlade at takke for alle modtagne tilmeldinger, men må tilstå at de fleste havde luret mig og det er da dejligt. Især er det også dejligt at opleve de mange positive tilkendegivelser jeg har fået på denne lille joke og at der rent faktisk ER interesse for at lave en sammenkomst,,,af en eller anden art, det vil jeg så arbejde vidre på...😮
Jeg håber alle har haft en herlig dag.... 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.