16tilføjet af

Helten fra 1996!

I næsten 11 år har Bjarne Riis levet med dopingbeskyldningerne som fast følgesvend!
Han har fastslået, at han aldrig har rørt doping.

For cykelsportens skyld bør han ikke være ligeså stædig - som hans - daværende arvetager Jan Ullrich!
Men..
Det er helt ligegyldigt hvad piskeriset vil udtale.
Det vil til enhver tid overskygges af hans svar - da han under touren blev spurgt om han brugte doping - "Det er aldrig blevet bevist"!
Svaret kommer på et pressemøde idag - kl 16.30.
Hvad tror du han vil sige/benægte.....
tilføjet af

Bjarnes kommentar var "jeg er aldrig testet positiv"

Nej han har mig bekendt aldrig fastslået at han ikke har taget doping
Han har udtalt at han aldrig er testet positiv (som dermed kan tolkes som om han mener/udtaler at han aldrig har taget doping) - hvilket giver anledning til mistanke
tilføjet af

falmet storhed

desværre har alle travlt nu med at vaske deres hænder, det er en ærgelig skygge over cykelsporten.
-
I mine øjne er Bjarne Riis stadig en stor rytter og triumfen i 1996 samt de andre store resultater kunne næppe have været opnået uden en vis form for doping.
-
Hvad så❓ hvad skal vi sige eller gøre ved det❓Hvad med Miguel Indurain`s triumfer❓Lance Armstrong❓hvor langt skal vi gå tilbage❓gør det præstationerne mindre værd i almindelige menneskers øjne❓
-
Personligt synes jeg at vi skal komme videre og se fremad, håbe at man har lært af fortiden og så iøvrigt kæmpe for en ren sport, så ren som den nu kan blive uden at være hysterisk.
-
Jeg mener at Især BT`s måde at håndtere situationen på men også andre af sensationspressen er latterlig når man tænker hvad der ellers sker i sportsverdenen. Eksempelvis slipper fodboldspillere ustraffet for vold på banerne, som tilhængere på tribunerne ville få fængselsstraffe for det synes jeg trods alt er alvorligere problemer og er ødelæggende for sportens image.
tilføjet af

Tja ,,mon ikke....

Han går til bekendelse. Det er snart den eneste måde at få opmærksomhed på i den sport, desuden har jeg det fråde der stod ud af munden på ham,,,,mistænkt for at være overskydende doping.. ;-))
Mvh sjoveren ..færdig med sport!
tilføjet af

Alle får deres Tivolibilletter tilbage

Altså dem der fejrende "Ørnen på dope" der smukt spredte sine vinger, og fløj skæv over de franske bjerge.
*FB*
tilføjet af

alle andre

end Bjarne har vel "vidst" han brugte doping.... at have fråde om munden er vel ikke normalt
tilføjet af

Hundegalskab!

Nej det er nok ikke det.
Jeg er derfor spændt på at høre - om der er grus i lykkehjulet!
tilføjet af

Færdig med sport!

Sporten skal blive så ren - som det lader sig gøre.
Se nu bare Touren i år - trods dopinglortet!
Så ikke færdig med sport:)
tilføjet af

Du kommer altså ikke med.....

Cykelsport er vist heller ikke din favoritsport:)
tilføjet af

Ørnen er en kylling !

Tror ikke Riis er mand nok til at erkende han har taget EPO da han vandt Touren.
Men der er vist mere og mere der tyder på han har (alle holdkammeraterne står jo frem en efter en og erkender deres skyld)
Tror nærmere Riis træder frem og siger: "Synd de andre var på EPO men jeg var altså på the"
tilføjet af

*LOL*

The!
Ja hvem ved?
Pastaskruer alene gør det næppe!
tilføjet af

og HVAD så hvis han var?!?!?!

HYvorfor er folk så fucking parate til at tro, at fordi NOGEN snyder, så gør alle det. Så enten lyver han, eller også snyder han. Det kunne ikke tænkes at nogen er hæderlige?
Hvorfor ikke bare vente med at snakke om hans udtalelser, til han rent faktisk HAR udtalt sig? Fordi BT er så forudindtagede behøver I så at følge efter? Det er sgu da uhyggeligt som pressefolkenes dårlige opførsel smitter!
tilføjet af

Styr dig dog!

Det er squ da ikke - kun BT - der skriver om denne sag.
Fordi din avis ( sikkert information eller det - der er værre ) ikke har nogle ideer om dette - men kun omhandler den grimme kapital og muslimerne, kan ingen bruge til noget - bortset fra dig og dine medløbere!
Du er vist heller ikke den der glor på sport dagen lang - men kan man finde noget at brokke sig over - hip hip skønt med en mental udløsning!
Tsk.....
Husk nu at klage - du ved, jeg er ligeglad.
tilføjet af

Læs hovedindlægget..

Symbios spørgsmål er: Hvad TROR I ?
Måske er det det der bliver svaret på og ikke om hvad pressen skriver.
En smily til dig! ;-))
Den har ikke været der oppe du ved...
tilføjet af

Du er frygtelig naiv

du er ikke go til at glo igennem folk.
hvordan skulle det lige kunne lade sig gøre,at han blev vinderen at TUREN som den eneste IKKE DOPEDE.
Alle de som har indrømmet, har IKKE vundet,men det har Bjarne, lyder det ikke usandsynligt hvis han som den eneste skulle ha været Clean .
tilføjet af

ja, og???

Kyllingen fra Tølløse er en rytter, der også har taget.....?????
tilføjet af

The Eagle has landed…

Der var en gang man sagde at, de andre kompe(tanter) - havde Riis i Røven… - Nu skal han nok selv få… - Riis. retten lidt at smage mon ikke…?? .- På den måde at… - så mange der måtte have set op til.. - og troet på denne mand, er nok så skuffede, hvis dette her da kommer bag på dem…- Riis Ras Fillingong Gon Gog……..;o)
- Selv med EPO havde jeg aldrig besteget de bjerge.. ;o)
Smil og fortsat dejlig Pinse fra…..
   
/Mummi

-   En idé til… - en slag sang for Tourens Ryttere…. ;o)
http://www.youtube.com/watch?v=bpTPApYF0dw

Lidt om…!!
- LeTour De France, får du også med på købet…. ;o))
http://hjem.get2net.dk/hackenbusch/humor/tour1.html
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.