2tilføjet af

Han spiste 235 tabletter dagligt.

http://www.mojn.dk/default.asp?mode=fnby®n=1&n=18058
Den tror jeg ikke på. De har snakket om videre salg , det tror jeg på.
Der blev anbefalet 1 tablet dagligt.
Hvordan kan sådan noget da lade sig gøre.
tilføjet af

Jeg ved at

Det kan jo godt være at personen er blevet vandt til pillerne.
Jeg fik i starten kun 15mgx3stk Truxal hver aften før jeg gik i seng, og det steg til 6 i løbet af en måned fordi jeg var vandt til dem. (Det er jo en fordobling i forhold til hvad lægen anviste)
tilføjet af

utroligt spørgende element-forlægger!

er er en historie du kender ret meget til,og tilspørger dit eget sind>>en person som er til-tidligere bosættende idet hos hvor en leder jhonny nielsen(boxer)ejet elv,og brænte dette tilblods for en svindlere tur med fire sørgmoddige fyre som truer folket med daværende ordforråde såsom:i folkens skylder penge-bingo banko,der falder sådanne nogen*i*- som denne leder måtte lide for.i hans eget bredahls hus..det hvad hans elv udtalte sig for,på den spærret websidesavis.de´er fire fyre med rocker foranstaltninger-bagsig,er flyttet indi hans hus:en opdagelse fra hans egen ex-wifwe selv via dette fornavn line hansen som er gift idag me tilsvarende fornavn jørgen,dernæst en til hænger via dette fornavn,chris,en kinessermichael,falske stig et er dem som misandten bor i min lillesøsters ejendom idag*hvoran ialveren kan det dog forblive tildet!?-det er misandten osse hende -der står forskud når opdagelssenseffekthed er på porten til politietsrigtige folk er sat på dagsorden;,
de forudsiger denne prædikken tekst forhvert eneste gangti e mangler penge tildem selv,bagefter lyver de om forustaltningen-om ildegale kinesserintrængenheder*ulovligt:udenfor stattens samtykke* som en stats-kvinde(birthe helth)er svindler så alle ildegale kinesere kan trives og lyver´forstatten idag fleregange partier!"" ved endel om idag- og- er dette hersens fornavn fra biblotekket.
-idag siger denne ledder:-jhonny bredahl-som vidste endel om dette gehør om folkens problemmer til tilsvarende mangler på statslønmodtagere:såsom kontanthjælpsmodtagere,førtidspensionister,invilidepensionister,..osv...>>når ikke bh er der er det en henrik der forbereder det næste hæler hackersystem på statsboxen-til flere penge presninger af løn til ildegale forbrydrer-usa,japan,spanien,oslo,sverige tyskland,frankrig,holland..osv..(alleammen fra grænsen-fra-holland-til tyskland:)derfor mangler (vi) folkens penge summer til vores egen forbrugskunst..-såsom tandlæger,lægelige behandlinger,udgifteranken:
alt sammen de stjæler fra kontoerne fra statten elv og vidrerbringer et store beløbsstørrele til de ildegale forbrydrer sådanne lever de et fedt liv..idag...>>mere morsomheer endnu til denne forspringshistorie>>?
er en beboer på primulavejen er en rockersøn til en frisør på algades-nyklip butik som,ejes af nina bossen til de opdagene ansatte...
en rocker bror som det siges af denne unge mand i webidensavisen som man skal betale for at have indregitret via net-home*der havedet en sanne rasmussen skrevet en daværende beskyldningsroman:som´gik ud på ,at være en sønforulykket itationsdødsfælde) på et gammelt familiemedlem ,som var i pleje i tilsvarene familie nielsen- i nr-alslev!!
-siden denne historie har det gået min lille søster dårligt gang,på gang,pågrund af beskyldningernes afveje tilfølge...
(DERES SKYLD RASMUSSEN SOM ER MOR TIL TO DER EKSISTERE STADIGVÆK IDAG:MED SVINPÅ HØJBOEN I VORDINGBORG VIA EF-EFTERSKOLEN VED SIDEN AF DENNE SKOLE!!!,,)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.