2tilføjet af

God jul og godt nytår. Jeg er tilbage 2 jan 2006

Kære alle i som skriver.
Jeg holder fri mandag den 27 december.
Lidt om astrologiens fag
Jeg kan ikke besvarer om i har mødt manden/kvinden i jeres liv for altid, eller hvornår i bliver gravide og hvor mange børn i får.
Astrologien er ment som en vejledning som skal forbedre jeg til kriser og udvikling. Astrologien kan vise jeres svagheder og styrker. Hvor er i på vej hen og hvilke muligheder i har.
Astrologien er ikke en færdig manual der giver opskriften på alt hvad der vil ske i jeres liv.
I har jeres frie vilje og kan frit bestemme hvordan i gerne vil have jeres liv skal forme sig.
Astrologien er ikke nogen spådomskunst som det blve gjort til for 500 år siden. Astroligen er et værktøj som i skal bruge samen med jeres sunde fornuft. Det samme gælder tarotkortene.
Et godt råd fremover.
_______________________
Stil et konkret spørgsmål
_________________________
Evt. Hvad skal jeg gøre for et få godt forhold til min partner.
Evt.Hvordan ser det ud for en ny bolig.
Har i flere og dybere spørgsmål, så kan i altid bestille en personlig konsultation. Det er ikke alt jeg kan og vil svare på i en brevkasse.
De bedste hilsner til at jer alle.
Susanne
tilføjet af

Bliver jeg endnu mere rig i 2006?

Jeg er født i Glostrup den 22/10-1958
Gensidig ønskner til dig jeg sender
*FB*
tilføjet af

Havde det ikke været en smuk gestus

her op til jul at svare de sidste fem også? Det er underligt at alle i der lever så dybt i den åndelige verden er så tilbageholdende med at "give noget væk"
At der er en masse ting du ikke kan svare på er jo naturligt, da enhver astrolog er begrænset af sit eget horoskop, men den den påholdenhed, der er med tid virker som manglende "kald"
- bare min mening
En Vita Storborg elev
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.