3tilføjet af

Frist for skat 31/12???

Hej.
Jeg har "sparet lidt op" i skat ved at gemme befordringsfradrag for 2010. Dem vil jeg gerne få til foråret når skatten er gjort op og man får tilbage (eller en regning for nogens vedkommende).
Skal jeg indberette det jeg har haft af befordring inden 31/12, eller kan det nås i det nye år?
Jeg skal også rette antal arbejdsdage.
tilføjet af

Måske det står her:

tilføjet af

du kan...

Du kan indberette oplysninger, herunder befordrig, til din selvangivelse frem til 1. maj 2011 hvis det drejer sig om almindeligt oplysningskort, og frem til 1. juli 2011 hvis du har en udvidet selvangivelse (hvis du driver virksomhed).
Bemærk at der normalt åbnes for din personlige skattemappe på skat.dk i starten af marts, hvoraf dine allerede indberettede oplysninger fremgår. Somme tider beregnes befordrigsfradraget automatisk, hvis der ved lønangivelsen er sat hak i "automatisk beregning af befordringsfradrag".
Du kan også foretage en tidlig indberetning via skat.dk, hvis du ikke vil vente til marts med at indberette dine oplysninger.
tilføjet af

Det skriver du på din selvangivelse

der afleveres inden 1 maj.
Så får du pengene retur ind for en lille måned.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.