7tilføjet af

Frede og Mary gad ikke indløse gavekort på 20.000

http://www.bt.dk/royale/frede-og-mary-gad-ikke-indloese-gavekort-paa-20.000
Hvordan trækker man en gave på 20.000 kroner tilbage, der aldrig er blevet brugt - uden vel at mærke at blive anklaget for majestæts-fornærmelse?
tilføjet af

Ved det ikke

men det er skisme for daarligt af dem at de ikke gad hente gaven. Lad os haabe at pengene bliver brugt til noget fornuftigt, til mennesker der traenger til hjaelp og ikke bare traenger til guldbelagte haandvaske og sidste nye skrig i moden saa man kan morer sig med kokainqueens.
tilføjet af

frede og mary

rønnebærene er sure
tilføjet af

høst

Der er ingenting så galt, at det ikke er godt for noget.
Derfor er rønnebærene gode til gele
tilføjet af

Når man ser de 2 sammen

skulle man tro at det var hans mor,for hun ser da noget voksen ud for nu at bruge et mildt udtryk,og den med gavekortet var jo givet med bagtanke om et royalt besøg og der er andre regler for det,for så skal hele byen nemlig have malet og gjort ved først.
tilføjet af

Uforskammede person.

Hvem er Frede ???
Er det kronprins Frederik, du mener.
Jeg kan ikke forstå nogen skriver Frede. Frederik og Frede er to forskellige navne.
Hvem pokker tillader sig at lave om på folks navne. Jeg køber aldrig en avis eller et blad, hvor der er skrevet FREDE. 🙁
Ingen skal heller kalde mig et andet navn, end det jeg hedder. 😕
tilføjet af

hvad mener du

så om den tidligere kontoransatte fra Australien med skotske forældre?
tilføjet af

Og hvad rager

det så os og andre, om de bruger pengene de ha jo nok af dem, de kan da bare trække de sølle kroner tilbage og holde en fest i byen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.