7tilføjet af

football manager 2007

er der nogle der kender et sted jeg kan finde NO/CD crack til football manager 2007? gamecopyworld har den ikke (endnu?). originalen er installeret, så det er self bare så jeg ikke skal sætte cd i HVER gang.🙂
mvh asromadk
tilføjet af

Hmm...

Hvis ikke den er på spiludbyderens side så er det formentlig ikke lovligt. og når det ikke er lovligt vil jeg ikke linke til en side.
tilføjet af

Lovligt

You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD/DVD as long as you are the owner of the Original Game CD/DVD.
You are NOT ALLOWED to sell, rent or give away any backups of copyrighted Games CD/DVD's, as this is not allowed by Copyright Laws.
You MUST DESTROY any backups when you don't legally own the Original Game CD/DVD anymore (e.g. selling or giving it away)
Before making a backup, check in the supplied manual or on the back of the CD/DVD, if there are special conditions or provisions for making a personal backup.
tilføjet af

ja ja

Nu er en no cd crack jo ikke det samme som at kopiere spillet, så det du henviser til har jo ikke noget med en crack at gøre.
tilføjet af

Ja, men ...

Det er vel irrelevant, når det er lovligt at have en patch som gør det muligt at spille et spil uden cd i. Det ulovlige er jo i det øjeblik man distributerer det.
tilføjet af

....

Men det os ligemeget, for der er ikke kommet nogen endnu.
tilføjet af

Forkert igen

Nu er det jo spil udgiveren der laver patch og ikke dem der laver no cd cracks
tilføjet af

jaa

det er ligemeget. men ved man hvornår der kommer et? eller er det bare lige pludselig :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.