Er det skidt at bygge hus henover vinteren?
Er det frarådeligt at have et byggeri af nyt hus igang henover vinterperioden, hvor der risikerer at ligge sne og være frost igennem flere måneder ligesom i de sidste to år?
| boligsikring - forsikring |
| Komfur |
| Alarm i hjemmet |
| Hund er åbenbart yt! |
| bolt rustet fast |
| Boligportaler snyder så vandet driver |
| Andelshaverne blir endnu rigere |
| Svedlugt på bluser hjælp |
| Brændeovn |
| Parabolhjælp.... |