6tilføjet af

Er der nogen der ved hvornår industriferien ligger i 2008?

Jeg har hørt at industriferien flytter lidt fra år til år. Det er lidt vigtigt for mig at vide hvornår den ligger i 2008. Er der nogen der ved det???
MVH. mig
tilføjet af

Kan du ikke spørge dit arbejde

??? Det ville næsten være det mest sikre, men det kan jo godt være der er nogen herinde der ved noget, mon dog ikke❓;0)
tilføjet af

Jeg har hørt

at det står hen i det uvisse, da det forlyder at industrien i sig selv muligvis helt flyttes. Det stiller folk i et markant dilemma, da de så ikke ved om de overhovedet nogensinde vil få den industri ferie - eller de skal søge nyt arbejde i ikke-industrien. Det forlyder endnu ikke hvad man evt. vil kalde denne nye type af ferie i ikke-industrien.
Men det forlyder fra højeste sted at et udvalg bestående af industri folk og reps. fra Kræftens Bekæmpelse - som meldte sig til udvalget, da nogle havde udtrykt bekymring for ferien muligivis helt ville 'ryge', hvilket jo er alvorligt - vil forsøge at kortlægge omstændighederne omkring den manglende titel 'XXXX ferie' og den samfundsmæssige konsekvens heraf!! - Før der foreligger en dybdegående redegørelse herom frarådes alle - i det hele taget bare at tænke over - afholdelse af ferie.
Redegørelsen vil sandynligvis foreligge senest år 2009 - medmindre der sniger sig en ferie eller to ind og forstyrrer arbejdet.
tilføjet af

problemet er...

Jeg går i skole, så jeg har lang sommerferie. Derfor kan jeg ikke rigtigt spørge på mit arbejde.
Jeg har bare brug for at vide det fordi jeg skal planlægge noget til næste år, så jeg vil vide hvornår alle andre tager på ferie :)
tilføjet af

Oprindelig

var industriferien de 3 første hele uger i juli, men om det er ændret eller måske rykket i.f.b. at skoleferien er rykket, tør jeg ikke sige præcist...
tilføjet af

skoleferien

starter 1.juli, og industriferien 1 uge senere.
Bare kig i rejsekatalogerne, der kan du se det på priserne.
tilføjet af

Tak alle sammen :o)

Hej allesammen
Mange tak for jeres svar, dem er jeg glad for :o)
Knus mig
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.