9tilføjet af

Eft.lysning af vicevært/Hvidovre 13/1- del 2

Hej jer
Vil I hørte hvad der skete?
Hvis, så læs.
Ham, min ekskæreste, fik dumt nok lov til at komme i lørdags. Efter meget snik/snak frem og tilbage.
Og vi hyggede os. Han havde jo lovet at opgive hans "anden kæreste". Som om.
Noget jeg lagde meget mærke til, var at han mobiltlf. pludseligt ikke lå fremme som sædvanligt. Jeg påtalte det, men fik ingen forklaring.
Men ok vi hyggede os lørdag og søndag. Mandag ville han også gerne være her, hvad der kom lidt bag på mig. Men pludseligt mandag aften kl. 22.00 trængte han til slik, selvom vi havde aftalt - at nu var det ikke længere weekend, og ingen af os bør indtage sukker på hverdage. Og jeg var ikke med på det, men videoen blev sat meget pludseligt og hurtigt på pauseknappen. For nu ville han pludseligt have slik. Og fuck - tanken - kom fem minutter for sent - for ellers kunne jeg havde fulgt efter ham (men sjovt nok havde han også taget mine nøgler) - tænk at kunne afsløre svinet igang med tlf. med hans tlf. kæreste, som sikkert ikke aner en dut om mig.
Da han kom hjem meget lang tid efter, sagde jeg blot koldt "fik du talt med hende?" og han flippede totalt ud, råbte højt og kastede med mine nøgler - taget på fersk gerning reaktion.
Sjovt nok gik jeg kold og lod ham sove i mine seng uden yderligere diskussion - jeg sov på sofaen - jeg skulle have smidt ham hjem - tænk at være så utro og på denne grimme og gennemskuelige måde. Jeg er ikke teenager - jeg har prøvet alt, og når i fyrer går i forsvarsposition som det første - så ved man desværre, at man har ret.
Tak for alle jeres tidligere råd, bare jeg havde lyttet bedre efter, men det gør jeg nu.
Han gravede sin egen grav.
Og til dig - han tlf. kæreste - køb en kæmpekam/børste til håret - den får du brug for.
tilføjet af

meget flot af dig

jeg synes du reagerede meget flot ved at være så kold og spørge, fik du talt med hende....
jeg grinte faktisk lidt da jeg læste den sætning og hans reaktion. men du skku have smidt ham ud...
jeg er ked af hvis du blev såret der, men held og lykke fremover, nu ved du hvem han er. et svin der ik fortjner dig, og du er bedre tjent uden ham.
kram...
tilføjet af

Tak for sødt svar

Retur kram. Har fået nogle sindssyge sms'er fra ham, som viser, at han godt er klar over, at han er helt ude at sk... (griner og undskyld sproget) - og dem har jeg selvfølgeligt ikke besvaret.
Man gør mange underlige ting, når man bliver såret og ked af. Jeg har altid været blond, men følte, at han slet ikke respekterer mig - så nu er jeg brunette hi hi.
tilføjet af

inden i - uden på

Det lyder nu mere som om, det er noget inde i hans hoved, der er noget galt med, og ikke det, der er uden på dit ;-)
tilføjet af

Nej, du er ik tilfældig

For så ville du ikke havdet sendt svar i dag. Og jah....om det er indeni eller udenpå. Jeg er i hvert fald færdig med fyren.
Jeg giver et glas, du vælger selv, skal vi skåle på, at jeg er en fri kvinde?
Knus Fru Dum
tilføjet af

Vi tager bare et glas rødvin

Held og lykke, - don´t rush it.
Ps. Læs "Hot Love" og "Hot sex" af Cox....klog kvinde.
tilføjet af

Hmmm....

bestemmer du virkelig om en voksen mand skal have slik eller ej...! Sg et sjovt samfund vi lever i...!!
tilføjet af

Det har ikke været nemt at være ham!!!

Kunne ikke lade vær' med at grine...
Han var/er sikkert et skod! men at du skal bestemme om manden må få sukker! er nok kun en af mange ting... ikke så sært han fandt en anden, hvor slik er tilladt både i sukkerform og med bukserne nede :-D
Du skriver også CITAT: "når i fyrer går i forsvarsposition som det første - så ved man desværre, at man har ret" Det er en klassiker fra kvinder... Hvis han ikke havde taget på vej, var der blevet sagt "Nååå du ikke noget at sige til dit forsvar, så er der nok noget om det" *griner* Tror de fleste bliver sure hvis de bliver beskyldt for noget de ikke har gjort, de gør dem vel ikke skyldige?

Go' røv og go' weekend :)
tilføjet af

Hey Killer-du tager helt fejl

Hej dig og tak for morsomt indlæg.
Nu er det jo ikke sådan, at jeg forbød ham slik, for så ville han jo ikke været gået ud efter dette, vel?
Det er jo slet ikke slikken, det handler om, men utroskab - som jeg bestemt ikke finder særligt sjovt.
Og dit citat vedr. forsvarsposition - tror jeg, at hvis han havde sat sig ned og forsøgt at beroliget mig, at det er mig, som han kan lide osv., evt. vist mig hans mobiltlf., så ville jeg da stukket ham en kæmpe undskyldning, men jeg kender mænd desværre, og jeg ved, at jeg ikke har taget fejl. Så søde Killer - vær glad for du ikke har min erfaring ;o)
Også god weekend til dig.
tilføjet af

Gid jeg gjorde hi hi

Hej dig
Nej, jeg bestemmer bestemt ikke, for som jeg skrev - gik han jo efter slik!!! Har du svært ved at læse indenad eller?
Ja, det er sgu et sjovt samfund, vi lever i. Nogle gange tænker jeg, at internettet og mobilen er fandens opfindelse. Begge dele - er skyld i rigtig mange skilsmisser - og det er ligefør man ønsker sig tilbage til gamle dage.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.