7tilføjet af

Dyne Larsen åbner butik nr 1000.

Jeg ved ikke om den mand har storhedsvanvid.
Har han da ikke snart fået nok af butikker.
Hvad skal han dog bruge alle disse penge til.
Nå,men han gør det bare*skide godt,den Larsen*
Godt gået af ham.
tilføjet af

Øhhhh....

Mener du har har storhedsvanvid eller mener du det, når du siger "godt gået"?
Er der en lille misundelig jante der stikker snuden frem?
Tænk også lige på hvilken omsætning han hvirvler igennem det danske system, og hvilken skatteyder han er for samfundet.
Jeg indrømmer blankt: Jeg er skide misundelig over at det ikke er mig der er fantasifuld nok til at finde den niche der giver guld på kistebunden. Men derfra og så til at påstå de der har fundet nichen for har storhedsvanvid - der er så langt, at jeg aldrig kommer derud.
tilføjet af

Flyttet.

Jeg gør dig opmærksom på, at jeg har flyttet din debat til Sladder om de kendte.
Venligst Kajsa
tilføjet af

Han

har sku` bare forstået det der med salg .Så bliv bare ved dyne larsen, så vi andre kan få nogle gode tilbud.
tilføjet af

generer det dig

så meget når folk skriver noget du ikke bryder dig om at du sletter indlæggene, selvom de er sobre nok, men bare går dig imod?????? Du knægter ytringsfriheden, og det er rent faktisk ulovligt. Ligesom mange andre herinde, er jeg meget tæt på en politianmeldelse af dig og Karinab
tilføjet af

Ja det er godt gået, men

det er beklageligt at de mennesker der sidder i ledelsen idag har valgt at benytte opkøbet af leverandører til at ændre produktioner, så at de mærker ikke længere er hvad de har været. Alt er efterhånden halveret lige fra antallet af lameller i bundene til spiraler i madrasserne og tykkelsen på topmadrasserne. Og det synes jeg er usympatisk, for som vi alle ved, har Larsen allerede tjent flere penge, end han kan bruge resten af sit liv. Hvorfor så ikke være leverandør at kvalitet istedet for noget lort som hans medarejdere efterhånden er helt flove over at skulle sælge.
tilføjet af

Bliv ædru og læs meddelelsen

igen. Den er ikke slettet!! Den er flyttet. - fulde apparat
tilføjet af

Åh nej....!!!

Kommer politiet og henter mig nu...? Jeg har flyttet debatten....ikke slettet den. Det jeg slettede, det var dit indlæg til mig, hvori der stod; Du skal ikke flytte en skid! Nu er jeg jo hovedmoderator, og flytter indlæg som Eniro synes ligger fejlplacerede. Hvis du har et poblem med det, så synes jeg at du skal klage.
Venligst Kajsa
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.