5tilføjet af

Dut,dut,dut Ældreplejen 2006

- velkommen til kommunens hjemmeservice! Tast 1 for sovepiller Tast 2 for toiletbesøg eller tast 3 for mad. -Du er nummer 17 i køen...-Vent venligst...Dut,dut,dut De kan eventuelt lægge en besked efter klartonen...Dut,dut,dut der er sygdom..igen. -Så vi kan først aflytte deres besked engang i næste uge. Tak fordi de ringede....
tilføjet af

Et mareridt venter forude.

Sjovt indlæg.Det kunne blive virkelighed(håber det ikke).Så vil jeg hellere tage himmelexpressen,inden plejehjemmet kalder.
tilføjet af

du har ret.

ja, du har delvis ret, men det er meget værre. Der er desværre så meget uuddannet personale på vore plejehjem, at man ikke kan regne med noget som helst. Medicin til tiden
kan f.eks. være vigtigt. Parkinson. Mad til tiden. Diabetes -insulin. Personalet, der
løber forvirret rundt med hovedet under armen, er direkte farligt. Men det har ikke
ændret sig de sidste l3 år. Alt er ved det samme. Vi har ikke råd.
Med venlig hilsen fra enken. Det var l4 måneders mareridt.
tilføjet af

ha--ha--

ha- -ha--den var god med det er noget om det jeg besøger en gammel dame på 85 år som har hjemmehjælper og så har hun dårlig ben det kaldes sårben som hun skal ud på sygehuset engang immelem da jeg kom til hende kl.9. formiddag sad hun go ventede på hjemmehjælperen de skulde hjælpe hende med at få tøj på bilen som skulde hente hende kom kl. 11.dakl. var 10-30 var der sadig ikke kommet nogle at hjælpe hende så jeg hjalp hende tøj på så ringede jeg til kommunen go skruet bissen på hun sagde inde ved kommunen vi skal vær der først over middag da havde den der havde været der sidst glemt at fortælle at hun skulde på sygehus.Og dersvæe er der mange der kommer ud for det.
Kuns emmurk.
tilføjet af

Dut,dut,dut Ældreplejen 2006

- velkommen til kommunens hjemmeservice! Tast 1 for sovepiller Tast 2 for toiletbesøg eller tast 3 for mad. -Du er nummer 17 i køen...-Vent venligst...Dut,dut,dut De kan eventuelt lægge en besked efter klartonen...Dut,dut,dut der er sygdom..igen. -Så vi kan først aflytte deres besked engang i næste uge. Tak fordi de ringede....

Og hvor mange er arbejdsløse❓og mangler erhversforberedende praktikpladser et par timer af og til eller flere ?
tilføjet af

Ja, der må indføres automatisk telefonsvar

til svage ældre så der kan spares penge som vi skal bruge på kulturberigelse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.