Bye bye
Den rigtige sol er på vej, og jeg nejer pænt.
Tusind tak for denne gang og ha det dejligt.
vh Anna
Tusind tak for denne gang og ha det dejligt.
vh Anna
| spiser du foie gras ? |
| Kokosnød - frugt? |
| Eva Trio stegepande |
| Perubalsam/myroxylon pereirae |
| Forslag til opskrift... |
| Opskrift på butterdej |
| Ismaskine |
| Hjælp.. |
| for meget chili |
| Din bedste kylling? |