7tilføjet af

Dusør på 10.000 kr,gives.

Ungt par fra Havdrup på Sjaelland, har udlovet en dusør på 10.000 kr til den eller dem som finder deres hund, som har vaeret forsvundet siden Mandag, da den af uvisse årager forsvandt fra hjemmet sammen med sin mor som selv kom hjem igen, se mere info her:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1403019.ece
tilføjet af

De skulle få sig et liv

"vores liv er gået i stå" efter at deres hund er blevet væk. Så meget at de måtte pladrer op om det facebook.
Åhh gider i lige.....!
tilføjet af

Det burde du da

vaere den sidste til at sige, og med mennesker som dig er der vel ikke noget at sige til at folk kaster deres kaerlighed, og hele deres liv, på deres kaeledyr.😖
tilføjet af

Jamen jamen jamen

det er jo "kun" en hund! Det lyder næsten som om det var deres mor der var blevet væk.
Ja det er da trist at miste et kæledyr, men livet burde helst ikke gå i stå pga. det.
tilføjet af

Bare en hund

er der mennesker der siger.
Er det bare,at et andet liv har sluttet sig til mit liv, at en hale klapper i gulvet af glaede ved at høre min stemme, at en snude fortroligt stikker sig ind i min hånd, at to øjne røber mig verdener af tillid og fortrolighed?
(Kaj Munk)
Så kan man så laegge i det hvad man vil, og hvem ved måske er en hund af og til et bedre familliemedlem end moderen var.😉
tilføjet af

sorg

Du skulle måske læse denne artikel.
http://www.hunde-info.dk/dth.shtml
Der er blandt andet lavet psykologiske studier der viser, at det at miste en hund kan vise sig i den samme form for sorg, som når nogle mister et barn.
Så det er heldigvis ikke bare en bagatel for langt de fleste hundeejere, at miste et trofast familiemedlem.
Og så kender du nok også den undersøgelse der viser, at syge mennesker kan få det bedre, hvis de er i nærheden af et kæledyr.
Det siger rigtig meget om, at et dyr giver utroligt meget til dig, uden at kræve det igen.
Det gør mennesket desværre sjældent.
tilføjet af

Du må

😮have et meget trist liv, siden du ikke lægger mere i det at have dyr. For mange mennesker er det et familiemedlem, som det også burde være, det er deres fortrolige. Den der kræver at man skal ud i al slags vejr.
En ting er at man skal aflive sin hund, men at den er væk og de ikke kender dens skæbne er ret forfærdeligt. Hvis det var mig, ved jeg simpelhen ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv.
Jeg kunne godt få mig selv til at sætte dusøren højere, for at få min hund tilbage, eller vide hvad der er sket med den.
Så se at få dig et liv med dejlige kæledyr, hvis der er nogen dyr der altså gider dig 😮
tilføjet af

Det er

rigtigt. Dyr giver en kæmpe glæde til både raske, syge og ældre.
Jeg har selv været en tur forbi psykolog, da jeg skulle aflive min tervuren.
Ja livet går videre, og der er heldivis blevet plads til en ny hund, men den "gamle" vil altid have en plads i mit hjerte.
Det kan tage tid at komme videre og det er for mange det samme som at miste et barn eller et andet familiemedlem. Man mister og der er en sorg der på en eller anden måde skal bearbejdes.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.