17tilføjet af

vm 19/6

I Lagermanns fravær:
Holland : Japan : 3-0
Ghana : Auatralien : 2-1
Camaroun : Danmark : 1-2
Søren Larsen kommer på banen 10 min før tid og scorer de to mål.
God fornøjelse!
tilføjet af

Du glemte

Vuvuzela : Underholdning : 100-0
tilføjet af

Sådan!

Det er da rart at vi ikke skal undvære, når jeg sløver den lidt 😃
Holland : Japan 1:1
Ghana : Australien 3:0
Cameroun : Danmark 1:0
Da jeg tror på Bendtner, og han jo skal være dette VM´s topscorer (efter eget udsagn) så scorer han det enlige mål.
God fornøjelse til dig også :-)
Mvh Lagermann
tilføjet af

Lagermann dog

Er det nu Bendtners tur til at lave selvmål❓!!!!!!
tilføjet af

Mine bud

Holland - Japan : 2-1
Ghana - Auatralien : 1-1
Cameroun - Danmark : 1-1
tilføjet af

*******

😃😃😃 Det sker nok næppe. Jeg kan ikke mindes jeg har set Bendtner så tæt på det danske mål at han skulle kunne komme galt afsted.
Du har åbenbart ikke den helt store tillid til hans evner? Det ved jeg sådan set heller ikke om jeg har. Når han dog siger at han bliver dette VM´s topscorer, så skal han vel så småt igang?
Mvh Lagermann
tilføjet af

Min bud

Holland - Japan 2-0
Ghana Australien 1-1
Camaroun - Danmark 0-2
tilføjet af

Åh for faen da!

Nu forstår jeg dit indlæg. Jeg tjekkede lige mit oprindelige indlæg, og så at jeg har lavet en grovalvorlig trykfejl. Så giver det mere mening med din bemærkning om et Bendtner selvmål.
Mit tip på Cameroun : Danmark skal være et 0:1
Da jeg ikke kan rette i mit oprindelige indlæg, gør jeg udtrykkeligt opmærksom på at DETTE resultat er det jeg tipper, og ikke det i det oprindelige indlæg.
Du har da helt ret i at Bentner er nødt til at score i eget net for at vi får det resultat. Men det var bestemt ikke sådan jeg mente det 😃😃
Beklager forvirringen. Og du har ret.
Mvh Lagermann
tilføjet af

Stor fornøjelse :)

Der er løsnet en smule op efter første omgang, og dommerne har det med at vifte med kortene i tide og utide. Jeg håber på et festfyrværkeri 😃
Holland : Japan 3 - 1
Ghana : Australien 4 - 0
Cameroun : Danmark 0 - 1
- "sure Morten" og festfyrværkeri, det er da et paradoks, der vil noget 😃
tilføjet af

Kære Lagermann

Jeg vidste da godt, det var en "tyrkfejl" fra din side, men jeg ku' altså ikke lade være !!!!!
Bortset fra det, så håber jeg, du får ret i en dansk sejr !
tilføjet af

Stereotyper,

HOLD DA KÆFT, HVOR ER DET BARE NOGLE IRRITERENDE UGER VI ER I LIGE NU. JORDENS MEST IRRITATIONSFREMKALDENDE MASSEHYSTERI ER OVER OS, SOM EN EPEDEMI. DET ER SELVFØLGELIG vm I fodbold JEG TALER OM. HVIS MAN PRØVER AT UNDGÅ DET VED IKKE AT SE FJERNSYN, SÅ KOMMER TILFÆLDIGE MENNESKER, MAN IKKE KENDER OG TROR AT DE SKAL SNAKKE fodbold MED EN. fOR DET ER JO DET MAN GØR, DET ER JO KLICHEÈN OVER DEM ALLE( OG KLICHE`ER DEM ER DER MANGE AF, DET ER FAKTISK ALT sportsverdenen BESTÅR AF ) AT MÆND SNAKKER fodbold NÅR DER IKKE LIGE ER ANDET AT SNAKKE OM. JERES "sports ånd" ER JO RENT TIL GRIN, FOR DEN ER KUN EN FACADE. DET ER KUN JERES OPBLÆSTE FORSØG PÅ AT DÆKKE OVER, KORRUPTION, PENGE OG AFTALT SPIL. sportsverdenens SELVHØJTIDELIGHED ER KVALMENDE. DET ER TIL AT BRÆKKE SIG OVER, AT sports"stjerner" BLIVER UDRÅBT TIL DANMARKS HELTE. sportsverdenen HAR MISBRUGT ORDET "HELT" SÅ MEGET, AT ORDET HELT HAR MISTET SIN OPRINDELIGE BETYDNING.
tilføjet af

Tak Holland

Der skal lyde en dybfølt tak til det hollandske hold, for at de tog alle 3 points imod Japan. At vi så forærede Holland mindst 2 points, kan de så sende en stor Gouda ost til Simon Poulsen for.
Jeg håber at Morten Olsen ser denne kamp nøje igennem. Kampen mod Japan bliver nemlig på ingen måde "a walk in the park". De spillede flot i anden halvleg. I modsætning til det danske hold, magter Japan nemlig at omstille sig fra et hold der vil nøjes med det ene point, til et hold som vil dreje en kamp når dette er nødvendigt.
Nu er det op til det danske hold at skabe den bedste forudsætning for en god kamp imod Japan.
Mvh Lagermann
tilføjet af

Champagnebold ?

Er Holland blevet smittet af resultatorienteret fodbold❓De havde fuldt styr på kampen det meste af tiden, men gad ikke eller kunne ikke splitte det japanske forsvar og lukke posen. Og så var der endda risiko for japansk udligning i de døende minutter.
Australien er foran mod Ghana.
Måske skal jeg beholde mit dag-job i stedet for at satse hele butikken på tipning ?
tilføjet af

Det var så lidt!

Skulle det være en anden gang!
Imidlertid tror jeg mere på Søren Larsen som topscorer - han behøver ikke så meget tid!!
Ghana mangler kun et sølle mål, før min anden profeti går i opfyldelse - og det er min tur! 😉
tilføjet af

kære fruppe

Du skal bare indstille lyden på dit tv. Så kan du stort set fjern "bisværmen"!
Held og lykke og god fornøjelse!
tilføjet af

jamen kæreste ven

Der findes da flere forskellige midler mod fodsvamp: Lamisil, Pevaryl feks. Et godt FOREBYGGENDE middel er, at sørge for tæerne får luft, så de ikke bliver sure. I dit tilfælde kunne det sandsynligvis hjælpe at finde en tråd, der interesser dig! Lige her skal du nok ikke vente den store medfølelse...
tilføjet af

målet mangler stadig

[:*(]
tilføjet af

nu er resten ikke så vigtigt mere

Men kampen mod Cameroen er.
Og jeg støtter Lagermans her, Cameroen vinder med 2 mål, og det skyldes dommeren og den Danske udvisning.
God fornøjelse
K
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.