10tilføjet af

Du er anholdt, Kl. er 02.10

Jeg ELSKER bare når de siger det, nu har jeg de sidste 10 dage haft 4 indbrud[:*(] men nu lykkedes det endeligt mig at "hapse" tyven😃, jeg kontaktede selvfølgeligt politiet og de har lige hendet ham.
han kørte i en BMW med falske prøveplader på, så nu ved han da hvor han skal sove her i nat, men han kommer jo nok ud før jeg står op igen, men nu ved jeg da hvem han er, så mon han kommer her mere.
Ja noget sker der da her på Lolland.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

4 indbrud på 10 dage?

Og han tog ikke engang din computer?
Utroligt.
;-)
tilføjet af

Næh, det gjore han ikke.

Du tror det er lyv, men.
1. gang.
1. kasse Maribo øl, også 275-Kr fra en "kaffekasse".
2. gang.
1. kasse tomme ½ liters sodavands flasker, 80-Kr fra kaffekassen og 10- liter bensin.
3. gang.
2. kasser tomme flasker.
4. gang., (her nu i nat, men der blev han jo altså ligesom FANGET😃) men,.
1. kasse ½ sodavand, 1. kasse Maribo øl, 32-Kr fra kaffekassen.
Hvis det ikke er latterligt at gøre sig til tyv for så lidt, knækten er 21år gammel og bor i Kbh, men hans forældre bor Ca 2 Km her fra, jeg kender hans far, jeg vidste bare ikke hvem han var da jeg ringede til politiet, jeg ved ikke om jeg "bare" havde ringet til hans far, hvis jeg havde vidst hvem han var, men, han er 21år, så det er vel hans eget ansvar, det ville vel være forkert at blande hans far ind i det, eller hvad.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Du drikke rimeligt meget

når der ikke er tyve på besøg🙂
tilføjet af

Nu er det ikke kun

Mig, der drikker de øl😉, de står i en garage hvor der kommer en del menesker, og fordi der står en del øl og vand, så behøves man jo patu ikke drikke dem alle på èn dag😉, man kan sagtens havde til 2 dage😃.
Nu dem han prøvede at stjæle i nat var ikke nogle jeg havde købt, det var nogle som ham der fik stjålet sin traktor sidste år her der havde købt dem,så det var vel som sådanne hans, han kom også her da politiet var her, han ville havde givet ham tæsk, men det fik jeg stoppet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

He he he

2 dage😉
Du ved vel hvad man byder uventede gæster?
Kaffe🙂
Tyven må have insider viden, for hvorfor skulle han komme på besøg så tit?
🙂
tilføjet af

Bare vent

Når Du får xx millioner fra Tryg står tyvene i kø 😃😃
tilføjet af

Det skulle

Ikke undre mig, men der bliver ikke ringet efter politiet hvis han finder på at komme igen, for det kan jo være han kommer tilskade i garagen.
Nej, men det havde ikke været for meget, hvor dum kan man være?, troede han at han bare kunne blive ved med at komme, 4 gange på 10 dage, han må da fatte at det en dag siger STOP, jeg ringede også til ham der sidste år fik stjålet sin traktor her på ejendommen, jeg havde flere problemer med at holde ham ude fra garagen end tyven inde i garagen.
Det er ellers en "fed" BMW, det er en "satan" med en V8 motor, politiet skulle stå meget tidligt op, hvis han var kommet ud til bilen, for så var der nok blevet biljagt på Lolland igen, og det var nok endt i en katastrofe, så han er vel "heldig" i at jeg tilbageholdte ham til politiet kom.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det har jeg

Også tænkt, jeg ved bare ikke hvem det kan være, der kommer så mange her.
Jeg ved ikke om jeg skal tage ned og tale med hans far senere i dag.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Sært de intet nævner i tidende om de tre andre

gange.
http://www.folketidende.dk/gardejer-tog-tyv-pa-fersk-gerning
Men Polle er da forfremmet til gårdejer.😮
tilføjet af

Ja det er fornemt, ikke.

Også bor man kun tilleje😉, men efter han var fanget og sat ind i politibilen, der undersøgte politiet den BMW han kørte i, og der lå nogle af de ting han havde taget de andre gange han var her, så det var ham der havde været her de gange.
Men, han var helt glad for at se politiet da de kom, for der havde han siddet og ventet i 45 minuter på dem på ølkassen, han kendte min ven, han er en af den slags der mener at "retten" sidder for enden af hans arm, så tyven var bange for at få øretæver.
Det første tyven sagde da politiet kom ind til han var, "må jeg så godt rejse mig op nu"!, jeg tror han var øm i røven, det er vist ikke sjovt at sidde på en gang flasker i 45 minuter😃, men så kan han lære det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.