11tilføjet af

DF's juletræskrav koster borgerne 120.000 kr

Julen er dyr - især for de kommuner, der sætter store juletræer op på rådhuspladserne. I Hvidovre har to juletræer i år kostet mere end 100.000 kroner, og det sætter de konservative nu spørgsmålstegn ved. Det skriver P4 København.
De Konservative i Hvidovre mener ikke, det kan være rigtigt, at to juletræer koster omkring 120.000 kroner.
De 120.000 kroner går ifølge By- og Teknikforvaltningen til fældning, opsætning, nedtagning, eftersyn og lys på det 10 meter høje træ.
Til sammenligning koster to juletræer i Egedal Kommune 31.000 kroner med det hele.
tilføjet af

spam

med spam fra spammy
tilføjet af

DF's juletræskrav koster borgerne 120.000 kr!!!

OMG!!! 😮 😕 [:|] [???] ❓ 😃 😃 😃 [->]
120.000 DKK? ER du helt vimmer, mand? Og U-landsbistanden koster KUN ca 16.000 MILLIONER om året, ikke?
YES, SIR! FAKTUM!
Hvem mon belaster DK's økonomi mest - højre- ell. venstrefløjen? ❓ 😖 😕 [ide] 😃 😃 😃
Og hvor meget er det i øvrigt, at masseindvandringen til DK koster? I Norge er det fx kun 65 TUSIND MILLIONER! FAKTUM! 😖 😖 [:X]
hilsen til dig:
Frei.Wild - Land der Vollidioten
http://www.youtube.com/watch?v=3MS9z90LmFs
tilføjet af

DF's juletræskrav koster borgerne 120.000 kr

Og nu er det så jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide, hvor det lige er at DF kommer ind i billedet?
For det er vel næppe DF alene der har "tvangsordineret" juletræerne, og det er næppe DF der har stået for købene af juletræerne.
Da der mangler link til historien og jeg ikke selv gider lede efter den, kunne jeg også godt lide at vide, om prisen er med fragt, opsætning, lys og hele svineriet eller om det er træet alene.
I tilfælde af det sidste, er prisen naturligvis for høj, medmindre træet er lavet af ædelmetal.
Hvis træet er opsat i en weekend, skal man selvfølgelig tage hensyn til ekstra timeløns betaling af medarbejderne.

For mange år siden gik der en historie fra USA, hvor senatet eller det hvide hus skulle bruge nogle almindelige skruer eller bolte.
Prisen blev såvidt jeg husker omkring 300 dollar per bolt, hvilket var omkring 1000 gange normal prisen.
tilføjet af

Du har helt ret

En Konservativ må godt droppe en juletræs-tradition for DF, hvis hudfarven er i orden.
tilføjet af

Du har helt ret

Igen er du under lavmålet.
Hvem snakker om at stoppe eller forbyde en jule tradition?
Her er der tale om et spørgsmål om prisens størrelse og så at trådstarter synes det er DFs skyld at det er så dyrt.
Det er da vel for pokker ikke DF der egenhændigt har tvunget kommunerne til at opstille juletræer,i såfald har DF da vist mere magt end du vil indrømme.
tilføjet af

Du har helt ret

Igen er du under lavmålet.
Hvem snakker om at stoppe eller forbyde en jule tradition?
Her er der tale om et spørgsmål om prisens størrelse og så at trådstarter synes det er DFs skyld at det er så dyrt.
Det er da vel for pokker ikke DF der egenhændigt har tvunget kommunerne til at opstille juletræer,i såfald har DF da vist mere magt end du vil indrømme.

Det tror jeg da heller ikke, men jeg tror, at muslimer er afskåret fra at kunne skære et juletræ væk på grund af prisen.
Jeg synes ellers også, at det er søgt at koble DF sammen med de dyre juletræer.
tilføjet af

Dansk Folkeparti mener at træet er penge værd

tilføjet af

Træet kan let finansieres?

DF er villig til at spare på muslimerne, så træet kan finansieres?
tilføjet af

DF's juletræskrav koster borgerne 120.000 kr

Uhm juletræ er en del af den danske kultur og i mange mange år har ingen brokket sig❓hvorfor nu❓
Denne udvikling er bekymrende.
Herre gud 31000 kr, det ingenting........ iforhold til den danske kulturarv......
tilføjet af

DF's juletræskrav koster borgerne 120.000 kr

En dansk kultur der er importeret fra Tyskland. Der er ikke mange kulturelle ting vi selv har fundet på.

Uhm juletræ er en del af den danske kultur og i mange mange år har ingen brokket sig❓hvorfor nu❓
Denne udvikling er bekymrende.
Herre gud 31000 kr, det ingenting........ iforhold til den danske kulturarv......
tilføjet af

tralala

lala
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.