7tilføjet af

kessler koster 499

Hvorfor at TV snart blevet så grådige, at man nu skal betale 499kr for at kunne se Mikkel kesslers kamp.
Det er en Dansk kamp, den skulle være gratis i Danmark, jeg får den desværre ikke at se pga den pris, jeg betaler så meget for TV i forevejen.
tilføjet af

Nope...han er gratis!

😃😃Man skal bare lade være med at se noget så tåbeligt som to voksne mennesker, der lader sig slå på mens andre jubler.
tilføjet af

Hvem er grådig ?

Ihvertfald ikke TV, de sender blot regningen videre.
De grådige er deltagerne samt arrangørerne der vil tjene tykt, vi taler om flere millioner dollars til taberen af kampen også, hvad der ses ved store boksekampe.
TV-selskaber der får enerettigheder til at publicere kampene betaler en høj pris og forærer fornuftigvis ikke optagelsen til andre stationer der måtte være interesseret.
Boksekampe er for en meget begrænset kreds og vurderes derfor ikke som "Must Carry" af f.eks DR der foretrækker at bruge pengene på noget mere fornuftigt
OL går heller ikke helt fri for ublu priser for broadcasting, vi taler om hundreder af milioner der skal betales for broadcasting hvad der får f.eks DR og TV2 til at deles om udgiften og udsendelserne.
tilføjet af

Spiser du svampe?

Helt ærligt, du må være skæv i en brandert med sådan et svar. Og så på en højhellig tirsdag.
tilføjet af

Boksning er da ikke for en begrænset kreds

Du er helt ude i hampen, fruppe
Boksning er ikke en lille nichesport og ISÆR ikke, når der er tale om Mikkel Kessler!
Du kan evt. måle det lidt på seertallet til boksekampene i Super Sixpå TV2 her i weekenden, hvor Kessler ikke engang var med.
Jeg kan LOVE dig for, at der er rigtig mange danske seere, som vil holde sig vågne kl 4 om natten for at se Kessler mod Ward.
Tænk bare på dengang Iron Mike lagde gaderne øde midt om natten. Og han var ikke engang dansker.
Boksning er en af de store og ikke mindst TV-venlige sportsgrene i Danmark.
Jeg synes, det er helt ude i hampen ikke at definere en kamp med Kessler som en must-carry. Det ville svare til at fodboldfans skulle snydes for Sverige - Danmark kampen, der foregik i Sverige.
tilføjet af

Du kan vel

Du kan vel principielt ikke vide om det var tysons kampe der lagde gaderne øde eller om det var fordi folk lå og sov:)
tilføjet af

Næh gør du?

Enhver der gider sidde og glo på sport må sgu da være skæve! Let røven og dyrk det selv!
tilføjet af

Kessler koster 499

Jeg forstår simpelthen heller ikke hvorfor man skal betale en formue for at se tidens største danske sportsnavn Mikkel Kessler.
Man betaler jo for helvede da nok i licens i forvejen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.