11tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Efter en større omgang borgerbetalt 11. September 2001-krogvask, så synes jeg det er på sin rette plads igen at åbne op for sandheden om 11. September 2001, den sandhed du sandsynligvis ALDRIG vil høre om i medierne. Normalt skal man dække alle sider og aspekter af en sag, men dette er slet ikke sket i forbindelse med 11. September 2001, og så alligevel har du herunder en fantastisk mulighed for at se lidt af den anden side af denne sag, så vær venlig at tage den mulighed, for de hænger ikke på træerne!!
Pilots For 9/11 Truth Presents "9/11 INTERCEPTED" - (Full Film) MUST WATCH!
http://youtu.be/KhdppHwUJ9k
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Hvis du keder dig kan jeg anbefale at løbe eller cykle en tur. Ellers er League of Legends et rigtig godt spil som du kan få mange timer til at gå med.
Have fun! :)
tilføjet af

New kid on the block

Hvis du keder dig kan jeg anbefale at løbe eller cykle en tur. Ellers er League of Legends et rigtig godt spil som du kan få mange timer til at gå med.
Have fun! :)

Viden unge mand!!! Hvis du havde viden ville du få en smule respekt, men din udmelding her afslører dig med det vums, du ved ikke en skid og derfor fremstår som latterlig, når du på denne meget umodne facon forsøger at forpurre meget vigtig information, med en totalt latterlig bemærkning.
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Tænkte nok at Du ville få en af Dine anfald igen 😃
Har Din læge ikke fortalt at Du skal ungå de ting der får Dig til at hyle for at Du på sigt kan få det bedre ❓
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Tænkte nok at Du ville få en af Dine anfald igen 😃
Har Din læge ikke fortalt at Du skal ungå de ting der får Dig til at hyle for at Du på sigt kan få det bedre ❓

Fruppe, dine lavtgående latterlige bemærkninger bider ikke på mig. Burde du ikke spørge dig selv hvorfor du tror blindt på én ting og afviser en anden. Det giver ingen mening. Når du nu endelig får muligheden for at få serveret værdifuld information, som du ikke FÅR LOV TIL AT SE I TV´et, så falder du bagover i en ubegrundet følelsesmæssig reaktion. Du vil bare ikke uddanne dig selv og vide mere, du ønsker blot at blive nulret i søvn af den evige sang om, at ALT ER OK?
Jeg mener det er et kraftigt faresignal, når folk kun vil se eller høre den ene side af sagen, og for alt i verden undgå at blive oplyst. Det er tegn på dybdegående hjernevask forårsaget af NLP.
tilføjet af

New kid on the block

freespirit, du behøver ikke logge ud og kalde dig Nielsen eller anonym for at svine mig til, det er okay :)
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Sidst jeg tjekkede var Fruppe en af dem der faktisk ofte har noget fornuftigt at sige - Du skulle prøve at lytte til ham 😉 For din tråd får du altså ikke meget ud af 🙂
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Treelink skriver:
freespirit, du behøver ikke logge ud og kalde dig Nielsen eller anonym for at svine mig til, det er okay🙂

Jeg har læste så mange af indlæggene fra Frespirit at jeg ved at han ikke vil bruge det sjofle sprog som "Nielsen" bruger.
Modstander eller ej, ret skal være ret.
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Fair nok 🙂
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

Hej
Du har altså ret med at folk ikke gider og lette deres røv for at se virkeligheden i øjenene
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

etisk moral er bare så vigtigt ! Men det bliver jo lidt svært i et stort kompleks demokratisk bureaukrati der har travlt med succesorienterede projekter og måske ikke mindst karriererytteri . .
uden økologi ingen økonomi
Måske er det bare vigtigt at politikere checkes psykologisk et par gange om måneden og at gøre demokratiet mere demokratisk og sådan noget . .
tilføjet af

Danske mediers 9/11 krogvask

kvinden L skriver:
Mennesker bliver ikke født men kommer med storken.
Jorden er ikke rund men flad.
Månen er lavet af grøn ost.
Bush og jøderne sprængte WTC i luften.
Kan Du selv tilføje mere til listen over eventyr og fantasier ❓ ❓ ❓
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.