3tilføjet af

Dagens visdomsord: 26 marts 2011

Indledning:
I de følgende uger bringes der hver dag et visdomsord på banen - alt lige fra himmel til jord. Dette er trettende visdomsord. Det sidste visdomsord afsluttes d. 31. marts 2011.
Formål:
Gøre solens brugere klogere
Dagens visdomsord:
Kommer du til at spilde vand på gulvet, kan du enten bruge køkkenrulle eller gulvklud til at tørre vandet op. Dermed undgår du vandskade.
tilføjet af

mobsen

hvad så hvis min mobs tisser på gulvet❓eller en eller anden mand vander høns❓


. . two states side by side . .
tilføjet af

Det var smart. Har altid kaldt på pedellen

Men det kan man jo godt selv gøre.
tilføjet af

Hvor er du altså klog!

tænk at et enkelt menneske alene kan besidde så megen visdom, for du har da ikke snydt og fået dine 14 søskende til at hjælpe dig, - -vel? ....Nej det kan jeg da heller ikke tro om dig, du er alt for vis til at ty til sådanne lumskerier, tror jeg.
Hvordan har du tilegnet dig al den viden? er det noget du har læst dig til? eller lært af andre? eller er det medfødt?
Nå hvorom alting er, jeg besidder ikke trangen til at strø om mig med den slags viden, men vil dog ikke undlade at give dig et enkelt visdomsord med på vejen:
Vil du have færre rotter på taget, skal du bare skal du bare undlade at spise dine piller!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.