8tilføjet af

Accept af risiko for 100% alenemor

Fædrene har ret til at svigte deres børn og placere deres samværsansvar på moderen og så skal moderen ovenikøbet høre på, at hun da bare skulle have ladet være med at få børn, hvis hun ikke vil acceptere dette.
Hvor er jeg træt af, at høre på den slags.
Det ville være det samme vrøvl som at sige:
"Lad være med at gå på gaden, da det er dit eget ansvar, hvis du bliver kørt ned af en spritbilist. Du kendte jo risikoen inden du gik tur".
tilføjet af

Det ER din egen risiko.

Når du vælger at få børn, må du være bevidst om risikoen for at ende alene med dem. Der er 3 muligheder for at du ender alene:Enten lader du ham ikke se børnene, eller også skride manden, og dne sidste: han dør.
Hvis ikke du magter det faktum at du kan ende alene med dit yngel, skal du lade være med at få nogen.
Hvis du alligevel har ynglet, og ikke manget opgaven - så er der kø på adoptionskontoret.
tilføjet af

Lige såvel som

vi er mange der er trætte af at høre på ynk og jammer fra enlige forældre!
Bedrevidende pædagogtyper som tror verden er til for dem og ikke omvendt!
Mødre som tror de handler på vejene af barnet, men i virkeligheden handler på vejene af sig selv, men bruger barnet som den evige undskyldning for at sige og handle som de gør!

Hold nu op med at jamre og skab Jeres egen lykke!! -Der er ikke andres ansvar end en selv, hvis man ikke er lykkelig!
tilføjet af

Lov mig en ting

Brug gummí - eller endnu bedre hold den i bukserne.
tilføjet af

Hvem klager??

Ikke jeg. Har ikke valgt at være alene med mit barn. Men i dk er der så mange mænd der ikke lever op til deres ansvar som far. MEN MEN der er også massere af mødre der skider på deres børn.
Bare mest de enlige mødre der råber op.
Og nej man får ikke børn og regner med at man står alene med det/dem. Hvem gør det?
Men hvem gør ikke opgaven så godt de kan når nu situationen er som den er?
tilføjet af

og så

kom der lige en tilsvining af pædagoger!!
Hvad er dit job egentlig - kunne godt tænke mig at tale nedladende om det.
tilføjet af

og ja... hvis han er gået efter abortgrænsen

så kunne man jo bare have bortadopteret...
den fik jeg i hovedet... flot ikk`:-)
Det er ikke på mode at en mand skal tage ansvar. Så mit ønske er at blive mand i næste liv :-))
venlig hilsen og god lørdag
tilføjet af

Det er også

dejligt at være, så det kan jeg godt forstå! -Vil ikke bytte for noget.
tilføjet af

skal man så ikke sige det samme til mænd...

nå,- nej de har jo rettigheder....!!!
"Hvis du alligevel har ynglet, og ikke manget opgaven - så er der kø på adoptionskontoret." - skriver du.
Jeg vidste ikke at kvinder kunne yngle alene...wau... det er noget af et videnskabeligt gennemburd du kommer med der.
tsk tsk...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.