10tilføjet af

911 Covert Ops Funding Targeted

tilføjet af

The 9/11 Solution - RESTORED

The 9/11 Solution - RESTORED:
http://www.brasschecktv.com/page/92.html
tilføjet af

Den nye måde

At debattere på... med links..Forfriskende 😃
tilføjet af

Opmærksomhedssøgende

hedder det i fagsproget.
tilføjet af

Formidling af information...

Formidling af information er det blot...
911 Truth New York City 2010 Protest Footage:
http://www.youtube.com/watch?v=KecNt0ULl5o
tilføjet af

Kæft hvor latterligt

En kameramand der er hamrende skidefuld samt noget aldeles rædselsfuldt estacy-musik i baggrunden.
Et egoflip uden lige, hvor dybt kan folk synke for at få et "budskab" frem ?
tilføjet af

Bare se den igen...

Du har vist brug for at løse lidt op på dit spændte skelet-stativ. Du må ikke lade dig blive så anspændt af mediernes påvirkning på dig, for du er da godt oprørt, hva?
Har du tænkt over hvorfor du reagerer sådan? Siden du kommer med sådan en reaktion, må noget jo have påvirket dig til, at fare op ad stolen når nogen kræver sandheden?
Har du tænkt over det..?
tilføjet af

Jeg skal sgu ikke se den igen

Den ER LATTERLIG og ualmindelig dårligt lavet, man kan ikke engang nå at læse hvad der står på skilte og bannere.
Hvis Du alene kun ser på den slags og lytter til det "musik" undrer det mig ikke spor at Du skriver så mange mærkelige indlæg, du er jo et meget åbentlyst tilfælde på at hjernen bliver påvirket kraftigt af netop den form for medie.
tilføjet af

Igen tomme og usaglige floskler...

"Hvis Du alene kun ser på den slags og lytter til det "musik" undrer det mig ikke spor at Du skriver så mange mærkelige indlæg, du er jo et meget åbentlyst tilfælde på at hjernen bliver påvirket kraftigt af netop den form for medie." - citat Fruppe
Igen tomme og usaglige floskler - hvornår lærer i vildledte og forvirrede mennesker at benytte saglighed og bakke op med fakta.
Jeg henviser til fakta, det gør du ikke...
tilføjet af

Hvem er vildledt ?

Jeg ser det på gaden hver dag, nogle folk går rundt med hørebøffer og får et meeget tomt blik i øjnene ved lyden af Rap samtidig med at de få spjæt i legemsdelene.
Har Du et spejl❓😃😃😃😃
tilføjet af

Venter på saglig mod-argumentation

Venter stadig på saglig mod-argumentation, men den kommer jo ikke. Det er heller ikke nødvendigt, for du baserer ikke din viden på fakta, men det du går og opfinder i dit hoved. Ingen links, kilder, referencer, intet, kun ubegrundet mundbavl..!
Du er et smukt eksempel på en sindsforvirret, der gennem hele sit liv er blevet hjernevasket af medieløgne, så du i dag ikke er i stand til at tænke klart. Da du ikke kan mod-argumentere, ryger du tilbage i en hysterisk barnlig tilstand, smukt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.