33tilføjet af

50.000 Mord om året !

Ærede debattører og gode borgere.
Dem var verden ikke værd !
Kan vi være det bekendt? Kan vi være os selv bekendt?
Jeg anklager enhver der myrder. Hvorfor gør du det?
Samfundet har brug for og har haft brug for alle disse flere hundrede tusinde børn, som er blevet tilintetgjort i "ovnene", som man udrydde jøderne under 2.verdenskrig.
Hvorfor dræber I små børn?
Lad dem dog leve. Vi har hårdt brug for dem.
Jeg græmmes.
http://www.rettentilliv.dk/mod_pub_textpage.php?id=222
Enoch
PS. Vi bliver nød til, at standse drabene. Nu.
tilføjet af

Hold da op

sammenligner du abort med jødeudryddelse? Du mangler da lidt proportionssans! Du må få lidt af mig for jeg har masser! Jeg har selv fået en abort og jeg kan med god samvittighed være mig selv bekendt!
Mage til selvhøjtideligt sludder har jeg da sjældent lagt øjne til før! Gå dog ind og se lidt VM-fodbold ;-)
tilføjet af

Det var dog en

enorm skræmmende holdning du har.
Jeg vil gerne stille dig mod spørgsmålet:
Hvad er det der gør for dig at en klump celler har mere rettighed til at leve end en kvinde har til at bestemme om hun skal være mor?
Og bortset fra det er der masser af børn der mangler hjem, hvad med at sørge for dem før der kommer flere til.
tilføjet af

ja hvordan kan vi være det bekendt

Ja hvordan kan vi være det bekendt ???
er du helt væk ??? ved du hvor mange mennesker der ville have været ødelagt hvis de ikke havde fået en abort
Og stakkels de børn der har en mor på 12 år og sidder og ryger sig skæv hver dag bare for at komme væk fra hverdagen
Kort sagt jeg er GLAD for at DANMARK har gjordt det lovligt at tage abort!
tilføjet af

Ja, jeg anklager.......

Ja jeg gør.
Du skal ikke være så flabet.
Tænk dig om.
Du kunne jo vælge at tage dit eget liv. Hvorfor er det ikke lige så ligitimt som, at tage at tage et uskyldigt barns liv?
Proportioner?
Ja, det passer meget godt. Vi er langt over det tal på 6 millioner.
Du skulle skamme dig.
Enoch
tilføjet af

Ingen ret overhovedet til......

Du har overhovedet ingen ret til noget som helst.
Er en kvinde bærer af et levedygtigt barn, er hun en morder dersom hun dræber det.
Enoch.
tilføjet af

Forkert holdning.

Du er helt ude i hampen.
Enoch
tilføjet af

Rigtige børn.

Du taler om celler?
Jeg taler om rigtige levende børn.
Tør du tage debatten?
Enoch
tilføjet af

Æresdrab?

I er villedte og forførte.

Æresdrab?
http://www.rettentilliv.dk/mod_pub_textpage.php?id=114
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, vi kommer til 3 uge og eleverne er fascinerede af hvor meget man kan se. De går dog helt bagud af dansen i benovelse da vi når til billederne af fosteret i 9. uge. Man kan sagtens se at det er menneske, med arme, ben, ansigt, ører og ikke mindst, hjerte og hjerne. Jeg indskyder i parentes at det er lovligt at få provokeret abort på et foster af denne størrelse. Der er spredt forargelse, og vi går videre i teksten. Da vi når til billedet af fosteret i 12. uge, er alle enige om at det her er et lille menneskebarn, med ansigt og tydelige karakteristika.. De er vildt fascinerede ved tanken om at man så sådan ud da ens mor var 3 mdr. henne i graviditeten.
http://missq.smartlog.dk/56070_Abort.html
Enoch
tilføjet af

Jeg beklager

men der er ikke rigtig tegn på intelligens hos dig.
Der er faktisk en del kvinder der ville begå selvmord hvis de ikke måtte få en abort når præventionen er svigtet - for den er jo aldrig 100% sikker.
Men det er måske bedre at de begår selvmord end at de får en abort?
Indtil 12 uge er fostrer ikke meget andet end en klump celler, det er derfor grænsen er der.
Og hvad med alle de børn der i forvejen venter på at få en familie?
Lad os da endelig komme flere til!!!!
tilføjet af

Bevidst.

Desværre,
du er bevidst forkert på den.
Enoch
tilføjet af

Hold dog kæft!

Du skulle kraftedme selv tage at skamme dig! Hvad fanden bilder du dig ind? Slut herfra - spilder ikke mere af min tid på idioter som dig!
tilføjet af

Så ved du da vist ikke

ret meget om biologi! Et ter er ikke et "rigtigt" barn!
Jeg tør godt tage debatten, men jeg kan se at intet trænger igennem til dig i de ovenstående svar, så dig vil jeg ikke spilde tiden på et nyttesløst kænderi med ;-)
tilføjet af

Belære mig om?

Hvad vil du belære mig om?
http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=3227&id=667
Àt et mord er et mord?
Enoch
tilføjet af

Og hvor er jeg forkert på den??

Jeg har været i sektoren omkring forældreløse børn i mange år og desuden har jeg arbejdet på abortfeltet.
Og det jeg har skrevet indtil videre er fuldstændig rigtigt.
tilføjet af

Du er jo syg!!

Faktisk håber jeg du er under behandling eller er det synd for dig.
tilføjet af

Nej, det er dig der er syg.

Et menneskefoster er det mest unike og kosbare der findes.
Det er så unikt, at hospitalerne i Danmark ellers gerne vil spendere millioner af kroner på at helbrede selv "for tidlig fødte" børn.
Man vil gøre alt hvad man kan for, at redde et foster dersom moderern skulle komme ud for en ulykke og redde fosteret hvis det er muligt.
Det dig der er sindssyg.KM.
Jeg gentager.
Det er det mest unike og kosbare der findes. Et menneskefoster.
Du kan selv gå til behandling for din tilsyneladende sindsforvirring.
Enoch
tilføjet af

Du er en bedrager.

Indtil 12 uge er fostrer ikke meget andet end en klump celler, det er derfor grænsen er der.
citat slut.
------------------------------------------------
Nej, det er det ikke.
Du er blot en simpel bedrager, der udtrykker handlinger du intet ved om.
Enoch
tilføjet af

Hold selv kæft.

Du er selv kraft eder mane mig.........
Tror du du bekymre mig om du ikke gider deltage?
Dersom du ikke kan tåle denne debat, kan du blot holde dig væk.
Enoch
tilføjet af

Lidt bekymret er du vist?

Ellers ville du vel bare ignorere det ;-)
Din stavning begynder at halte - er det hidsigheden der gør det svært at ramme de rigtige taster?
Det her, det er sgu ikke debat!
tilføjet af

Gu er det da ej

Et menneskefoster er intet i forhold til det mest unikke i denne verden = et velskabt nyfødt barn.
Hvis dette barn ikke er ønsket og elsket på forhånd, så er det faktisk bedst tjent med aldrig at blive fuldendt!
Al magt til stærke kvinder der tager kontrollen over deres eget liv! JA TIL FLERE ABORTER!
tilføjet af

Vist?

Bare for at du ikke skal misforstå mig.
Dersom det er dig der laller her, så vil jeg gerne kommentere dit sidste svar. Af ren og skær høflighed.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hold dog kæft! Skrevet af Anonymus , 25.jun.2006, kl.21:17
Du skulle kraftedme selv tage at skamme dig! Hvad fanden bilder du dig ind? Slut herfra - spilder ikke mere af min tid på idioter som dig!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mit gensvar:
"Du er selv kraft eder mane mig.........
Tror du du bekymre mig om du ikke gider deltage?
Dersom du ikke kan tåle denne debat, kan du blot holde dig væk.
Enoch "
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lidt bekymret er du vist? Skrevet af Anonym , 25.jun.2006, kl.23:11
Ellers ville du vel bare ignorere det ;-)
Din stavning begynder at halte - er det hidsigheden der gør det svært at ramme de rigtige taster?
Det her, det er sgu ikke debat!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korrekt.
Jeg medgiver dig, at du overhovedet ikke er i debat. Du er nærmest uden for debatten med dine personkommentarer.
Hvad er det for en "tast" du er bekymret for?
Enoch
tilføjet af

Gu er det da så.

Jeg kan kun sige, at du er syg.
Enoch
tilføjet af

Abort

Et mord er altid et mord, så som i krig, ved dødstraf og i selvforsvar der kan være formildende
omstændigheder, men et mord er et mord.
Men det er en abort ikke, selvom jeg synes det er en forkert handling.
tilføjet af

tilføjelse

du argumentere heller ikke ordentlig for nogle af
dine synspunkter i alle dine indlæg, står der ting
som "det er mord" osv...
tilføjet af

..........selvforsvar?

Hej,
Argumenter? Hvad vil du ha` ?
------------------------------------------------------------------
I er villedte og forførte.

Æresdrab?
http://www.rettentilliv.dk/mod_pub_textpage.php?id=114
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, vi kommer til 3 uge og eleverne er fascinerede af hvor meget man kan se. De går dog helt bagud af dansen i benovelse da vi når til billederne af fosteret i 9. uge. Man kan sagtens se at det er menneske, med arme, ben, ansigt, ører og ikke mindst, hjerte og hjerne. Jeg indskyder i parentes at det er lovligt at få provokeret abort på et foster af denne størrelse. Der er spredt forargelse, og vi går videre i teksten. Da vi når til billedet af fosteret i 12. uge, er alle enige om at det her er et lille menneskebarn, med ansigt og tydelige karakteristika.. De er vildt fascinerede ved tanken om at man så sådan ud da ens mor var 3 mdr. henne i graviditeten.
http://missq.smartlog.dk/56070_Abort.html
Enoch
PS. vil du kommentere det?
tilføjet af

hmmm.....

der er noget galt med dig.....du er helt fanatisk.
tilføjet af

Nej, du er.

Nej donna,
Det er dig der er helt fanatisk. Det er dig der dræber ikke jeg.
Enoch
PS.
Du er ikke donna, du er intet.
tilføjet af

Ja for jeg

har set 12 ugers fostre, samt 12 ugers aborter, så selvfølgelig er jeg en bedrager.
Men har du set 12 ugers fostre og 12 ugers aborter?
tilføjet af

hvad bilder du dig ind....

at skrive at jeg er intet.du kender mig jo ikke..pas på med at dømme mennesker...du er helt sygeligt besat af det her.det er ikke normalt....det er iorden at have en mening omkring abort.men lad være med at dømme.....
tilføjet af

Det er korrekt!!

Naturligvis er du da ikke intet. Men du er chanceløs mod en fanatiker som "enoch". Det er helt og aldeles håbløst.
En eller anden burde fortælle den stivnakke at når han peger på nogen, så er det kun én finger der peger fremad, men 3 fingre som peger på ham selv.
Så hvem er så "intet" her?
Mvh Lagermann
tilføjet af

Nej, du er.

Nej, det er dig der er "...............du er helt sygeligt besat af det her.det er ikke normalt."
Citat slut.
tænk over det. Det er dig der er sygelig besat.
Enoch
tilføjet af

Advarsel !

Pas på Lagermann,

Det er sidste chance for dig.
Enoch
tilføjet af

Sidste chance?

Yo enoch
Sidste chance til hvad?
Lagermann
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.