12tilføjet af

40.000 får ufrivilligt DF på nummerpladen

En TV-presstitueret ved navn Anders Breinholt har købt en spritny Audi A1. Men hans EUdiot-nummerplade begynder med bogstaverne DF!
Politiken er helt oppe i det højrøde felt og mener desuden, at 40.000 andre “danskere” risikerer at skulle tåle samme tort. Det forlyder dog ikke, om man vil demonstrere i gaderne, iklæde sig selvmordsveste eller skære halsen over på de ansatte i nummerkontoret. Men det manglede da bare… Slut for nu, jeg skal lige ud og se efter om min øse har SF på nummerpladen…Jeg vil i så fald ikke tåle hån, spot og latterliggørelse, men omgående kassere køretøjet og købe en Rolls med danske plader!
😃
http://politiken.dk/indland/ECE1184893/40000-faar-ufrivilligt-df-paa-nummerpladen/
tilføjet af

Det må være nok, at DF har stjålet dannebrog

Heldigvis får jeg ikke nummeret, men jeg vil sikre mig, at den bil jeg står for at leje til ferien, ikke får det udanske symbol.
🙂
🙂
tilføjet af

Udanske symbol?

Dansk Folkeferie er da ikke udansk!
😮
tilføjet af

Kan du garantere, at det er det jeg/andre tænker?

Kun fantasien sætter grænser, og det kan måske blive sjovere, end man tror.
🙂
🙂
🙂
🙂
🙂
🙂
🙂
🙂
🙂
tilføjet af

Kan ikke garantere noget?

Er det mon Dansk Folkedans du tænker på?
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

Jeg er blevet noget overrasket på www.df.dk

Jeg ser, at de har skiftet hjemmeside! Hvorfor mon?
🙂
tilføjet af

Man havde noget tilsvarende

da nummerpladerne i sin tid kom til OB hvilket langt fra alle odenseanere var tilfredse med da de støttede en anden klub.
Det ville forresten være meget værre hvis ens nummerplade begyndte med EL eller SF eller CD.
Eller Gysss EU!
tilføjet af

Oh tak

Jeg skulle lige til at bruge min livlinier, men så kom du...
🙂
Nu kan jeg sove trygt - sov godt Isbjørn😉
tilføjet af

Hvor skal du på ferie henne?

Iran? Der bliver jeg sendt på ferie af kommunen i 14 uger med fuld kontanthjælp hjemmefra.
tilføjet af

Man kan jo bare få sig en ikke EU-plade

Hvor svært er det 🙂
tilføjet af

Sov godt nede i varmen

🙂
tilføjet af

Jeg er tvunget til at tage til Danmark!

Ikke at jeg er utilfreds med Danmark.
Jeg har sådan en aftale, som jeg fik, da jeg blev ansat, om at jeg får en frirejse betalt hvert andet år, og jeg er tvunget til at tage til Kastrup. Så kommer jeg ikke længere for den femøre.
Det er jeg noget sur over, for tidligere kunne vi selv bestemme, hvor vi ville tage hen, og nu kan vi ikke engang købe en billigbillet i flyet, og bruge resten til at leje en bil til videre transport.
Der bliver strammet alle steder, men det er kontraktbestemt, at jeg skal kunne komme til Danmark.
til gengæld kan jeg leje en afgiftsfri bil, fordi Grønland ikke er med i EU, så jeg kommer fra udlandet, og den koster kun det halve - og endda med fri kilometer.
Sådan hænger det sammen.
tilføjet af

Danmark de

små sko´s og tanketossernes land.
Undskyld mit sprog men det er en fucking nummerplade og tror at næsten ligemeget hvad bogstav sammensætning kan man finde noget som man er i mod.
så Anders Breinholt vil ikke køre rundt med DF på nummerpladen fint så luk røven og betal 8000 for en plade efter eget ønske, men kan ikke se problemet han kunne jo bare sige at det var mindet på ham selv. Dum Fladpande....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.