3tilføjet af

1914 spændingen stiger minut til minut.

Ja, det er nemt at forstå Bibelen. Det er svært at forstå Jehovas Vidner.
Ikke alle skal forstå, kun de oprigtige?
Men, spændingen stiger for minut til minut og I kan glæde jer.
Lige så snart ftg lukker "ånden" ud af flasken, lige så snart skal jeg svare jer på spørgsmålet.
Dersom du har glemt spørgsmålet eller spørgsmålene, skal jeg genopfriske dem her.
Først, du ved, at når man snakker (ja, det er det man gør) med Jehovas Vidner, går der som regel nogle minutter for a de kan sprede deres berømte tågeslør og så vupti så aner ingen hvad man taler om.
Så her kommer spørgsmålene: 1914, hvad er det? 1914, hvorfor det? 1914, hvem siger det? 1914, er det korrekt?
Så er der underspørgsmålene: Bibelen, kan man forstå den? Bibelen, hvorfor skal man forstå den? Bibelen, er det rigtigt, at man virkelig kan forstå den? Bibelen, forstå Jehovas Vidner den? Bibelen, forstår ftg den? Bibelen, er der andre der forstår den?
Så er der tillægsspørgsmålene: Jesus, hvornår kommer han? Jesus, kommer han? Jesus, har han været her? Jesus, er det for at dræbe alle andre end Jehovas Vidner?
Ja, der er mange spørgsmål. Nu skal jeg så svare jer på dem alle sammen, men I må væbne jer med tålmodighed.
Lige så snart ftg fortæller sandheden, skal jeg svare jer.
Venlig hilsen
Enoch
tilføjet af

E,Ben.E - Jeg Iler med et af Svarene.....................er.....>>>

-- som er at finde i disse meget Åndrige sider!
Spørger du-skal du få svar, værsåartigsir:
http://www.geocities.com/Heartland/Pointe/8455/harmagedon.htm
jalmar
tilføjet af

:o)

Smil, Enoch, og verden smiler igen.
tilføjet af

jalmar? Ja,han har ret!

ftg,
Du er syg. Jeg siger ikke dette nedværdigende til dig. Jeg siger det ikke hånligt eller fordi jeg ønsker noget dårligt for dig.
Jeg siger dig det som en sandhed. Derfor, du kan ikke gøre for det.
Skriv du blot dine indlæg. Skriv du blot "underfundige" tillægsspørgsmål og serie indlæg, som du i dine tåger tror interessere, gavner, hjælper og vidner.
Skriv du dem blot for din egen skyld. Jeg vil sige til dig, ud med det ftg. Ja, ud med lortet. Det hele. Sådan få så det afløb ordnet, så det hele kan komme ud.
Du ville få det meget bedre.
Ellers vil jeg foreslå dig, at du nu da hverken again, Bonobo, desværre ved jeg ikke hvordan han har det, men jeg håber han har det godt og er ved godt mod og helbred; du har heller ikke mig mere og dine venner? Ja, ftg, dine venner er også dine fjender, så jeg vil foreslå dig, at du lytter til jalmar.
Så ftg, i en sådan situation du befinder dig i skal jeg ikke skrive ”slemme” ting til dig blot ønske dig god rejse, hver gang.
Det er et trip du søger. Et trip og intet andet. du er så langt væk fra virkeligheden som man kun kan komme ved misbrug.
Så god rejse.
Enoch
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.