6tilføjet af

1410 gram

Så meget vejde de reklamer, jeg fik ind ad døren i dag.
Grunden: der er mindre enD to mdr. til jul og så går forretningerne i panik.
Nogen vil sikert sige, at jeg da bare kan sige reklamerne fra, men da vi bor i et yderområde, er det meget rart, at følge lidt med i de lokale forretningers tilbud. Men nu kommer tilbuddene mange kilometer fra.
Det kan da ikke være særligt samfundstjeneligt???
tilføjet af

Afmeld alle reklamerne!

Du går ned på posthuset og får et skilt, og
fremover går du ind på minreklame.dk. Det er
godt for miljøet.
tilføjet af

Du har, som jeg forudså nogen ville,

ikke læst mit indlæg ordentligt!
tilføjet af

lidt skræmmende

at tænke sig hvor meget regnskov der går til hvergang vi får alle de reklamer ind ad døre.
Jeg kigger kun nogle bestemte når de kommer og f.eks. Føtes, Bilka, Netto osv. kan man jo se på nettet.. Så den mulighed har alle med internetforbindelse..
God aften
En Q
tilføjet af

Re : 1410 gram

Faktisk var det jo en ganske udmærket løsning du fik af Bimmer ILP, nemlig at du kunne se reklamerne på www.minreklame.dk, altså vil du ikke gå glip af andre reklamer end dem du har lyst til - heller ikke selvom du bor i et yderområde ;o)
Bruger faktisk selv samme metode - sparer på diverse regnskove og sparer kræfter mht. at skulle slæbe reklamer ned i papirkontaineren - også dem jeg alligevel ikke gider at læse.
tilføjet af

Det kunne MÅSKE være godt

Især hvis alle forretninger var med i det.
Så længe de ikke er det, kan det ikke nytte for mig!
Beklager. Men jeg synes forretningerne skulle tænke på at begrænse deres oplags område.
tilføjet af

Mange forretninger er

og mange af dem som ikke er, har en hjemmeside, hvor de også lægger deres seneste tilbudsavis ud som pdf. Det er da smart, og måske endda samfundstjenesteligt!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.