12tilføjet af

13000 forlader sekten jv hver måned

Få at vide hvorfor i morgen.
VH. Palle
tilføjet af

glæder jeg mig til at høre om.

Jeg viste ikke at der var så mange advarelser imod at tængke selvstændigt i Jehovas vidner.
Hvilket skammer mig. da jeg godt kan lide, at folk tænker selvstændigt.
tilføjet af

Glem det, Sveland.

Din ordblindhed afslører dig.
tilføjet af

ftg

tilføjet af

Dit indlæg er besvaret.

Find nogle gode emner at debattere, i stedet for at tilsvine andre.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Jeg har debatteret

flere gode emner. Bare ikke med dig, da du aldrig debattere.
Jeg tilsviner ikke nogen ftg. Jeg skriver kun fakta.
Jeg forstår dig bare ikke, som vidne ville jeg aldrig have sunket så lavt, som du har gjort i aften.
Jeg har kun været så vred, 2 gange før i mit liv. Og de mennesker var heller ikke i tvivl.
Biblen siger, giv plads for din vred, ja det gjorde jeg så i aften.
Normalt er jeg et ret så fredeligt menneske. Og man kan sparke mig mange gange. Men du nåede altså min grænse i aften ftg.
Dermed har jeg kun bevist at jeg er et menneske. Nogle vil måske klandre mig for, at jeg eksploderer. Det er der så ikke at gøre ved. Jeg mener bare, at i forhold til de sidste mange dage, hvor jeg har set opskrifter og div. andre uforskammetheder, er jeg ikke bange for at skrive mine følelser offentligt.
Og at læse de her indlæg fra dig:
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217&posting=1076162
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217&posting=1076188
hvilket jo tydeligvis tilkendegiver, at du stiltiende accepterer, at vi ikke må afsløre div. uretfærdigheder, indenfor din tro, og dermed gør i alt for at lukke munden på os.
Jeg lover dig ftg. om i så tilbød at hente månen ned til os, eller betale os 1 kr. eller flere mio. dollars. kunne i ikke lukke munden på os.
Så bliv i bare ved med at poste opskrifter, det er en ting, men for hver hånende personlig forfølgelse, vil jeg fremover klage.
Og igen, jeg tilsviner ingen. Dertil er min opdragelse for god. Husk på ftg. jeg er mindst 20 år yngre end dig. Men jeg syntes så sandelig, at min opførsel er langt mere høflig end din.
Jeg giver trods alt fyldestgørende svar.
Også på de spørgsmål, hvor du som et JV burde have gjort det.
Hvor er din høflige Bibelske samvittighedsfulde opførsel henne, set i lyset af den måde, vi ser dig svare på herinde?
Manjana
tilføjet af

Man skal bruge sin tid fornuftigt.

At bruge tid på mudderkastning er spild af tid.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

ud og ind

muligt at 13000 forsvinder men vi får 300000 til 400000 nye om året
tilføjet af

så syntes jeg sandelig

du skal tale lidt med soljo.
Manjana
tilføjet af

Jamen dog. tilsvine andre?

FTG, hvorfor har Jehovas vidner så travt med at tilsvine andre?
tag bare mit forhold til min mor.
Det er jehovas vidner der har tilsvinet hele min familie. ikke bare mig.
så hold lige det der med at tilsvine for dig selv.
Hvad så med alle dem der er kritiske for jehovas vidner, de bliver også tilsvinet i jeres publikationer.
kaldet frafaldene, fjender af gud, også videre.
tsk tsk ;)
tilføjet af

og alligevel

ser det ud som om at du synes det er helt kringeling at at soljo bliver ved med at bidrage med opskrifter.
Men du synes at et indlæg som eks-vidnes, er noget skidt.
Jeg kan ikke følge din tankegang ftg.
mvh multani
tilføjet af

fra ulande

folk der er lette at bedrage, det er jo derfor at i ikke må studere videre og sådan noget.
da i skal holdes dumme, så i er lettere at bedrage, jeg har masser af eksempler, hvis du er intreseret ;)
Det er jo de kedelig faks om jehovas vidner! jo mere man ved, desto mere falder Jehovas vidners lære fra hinanden.
viden prøver vagttårnet godt nok at bilde jer ind, går ud over spiritualismen. men det er jo ikke sandt! bare et manipulations triks
tilføjet af

Ja tag en snak med dig selv ftg

og snak med dit andet jeg solje.
og hold den personlighed fra at smide med mudder. for det er da emmet vi skal snakke om ikke?
og ikke mad opskrifter.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.