34tilføjet af

1..2...3...8...12..45 Giver du dig selv ud for billigt?

Kender du denne dér tanke der kommer mindst et par gange om året for mig: "Har jeg været i seng med for mange mænd?" eller "Har jeg kysset for mange og for ofte?".. Jeg er en kærlig pige som elsker at kysse og nyder sex i fulde drag.. Jeg kan stort set ikke tage i byen uden at ende med at kysse med en eller anden fyr hele natten selvom jeg tog med veninderne i byen og de IKKE var ude på noget men men men jeg synes selv at jeg er god til at sige nej til sex men alligevel... i de 5 år jeg har været seksuelt aktiv har jeg haft 3-4 officielle kærester men har været i seng med 8 og kender i det at ens veninder siger ".. det er da... ikke så mange... eller.." så nu spørger jeg JER på SOL:
Hvor mange mænd har i været i seng med og hvor meget betyder det "at tælle" for jer? Jeg bliver ved med at få tanken "mon ikke ham den eneste ene synes at jeg er billig hvis han ved det?" and so on.. jaja.. i know det lyder rimeligt BS men please give me your oppinion!!!
Sincerely, Sanne.
tilføjet af

På min 21 års fødselsdag

Havde jeg haft sex med 36 dejlige mænd. Det er ikke en eneste for meget, alle var dejlige og jeg kender dem alle selv nu mange år efter..
Lev livet men tænk dig om og pas på sygdommene som er sexuelt forbundet.
tilføjet af

Piger og drenge lever singlelivet ens

De fester og scorer på livet løs, de vil have det sjovt, de vil have sex og flirt.
Det er lovligt dine 8 er lidt efter min mening.
Vi skal gøre vores erfaringer og har ikke tid til at sove tiden væk.
bare hyg dig det gør jeg
tilføjet af

Hold da kæft.

Det er ikke 2 om året.
Hvad snakker du om, du er nærmest en sinke!
tilføjet af

meget sex

jeg har indtil nu haft sex med 34 forskellige kvinder, man kan ikke prøve for meget
tilføjet af

Ligemeget

Har den holdning, at så længe man kan se sig selv i øjnene bagefter kan det sgu være ligemeget om det er 3-5-10-30 eller 100 man har været sammen med.
Din krop, dit liv, gør hvad du vil, bare husk at beskyt dig selv:-)
tilføjet af

Dyrk alt det sex du lyster

Du blir smukkere af at blive "brugt"du får motion og sex er dejligt.
Om du har haft sex med 10-20-30-40 er ikke afgørende, bare du har haft det godt.
tilføjet af

Hvad snakker du selv om?

Det er alt for nemt at kritisere uden selv at bidrage med noget!
OG alt for nemt at lyve i cyberspace, så selvom du nu vil skrive at du har haft seksualt samkvem med umådeligt mange, så skal du vide at VI ANDRE godt ved du lyver ;-)
Tag den, looser!
P.S: Mere end 2 om året her i gennemsnit - jeg kan sgu ikke huske dem alle og nogle er slet ikke værd at huske ;-)
tilføjet af

Føj,du er billig

Du skal ikke forvente at en god og oprigtig mand ser noget som helst i dig.
Du ender på bunden af samfundet,hvor du kan ligge med alle de alkoholikere du møder.
tilføjet af

The only one

Bliver oftest bare så foreeeelsket i een, at jeg ikke kan se hvad der skulle være af interessant ved de øvrige homo sapiens hanner. Jeg er til langvarige forhold, og har det fint med det.
Men at andre er helt anderledes stykket sammen er bare i orden ...det er nok noget medfødt.
tilføjet af

1 er for lidt...

...og 50 er for mange. Jeg er heldigvis kun nået halvejs gennem kvoten, så det tager nogle år før jeg må til at begynde at sige nej tak;o)
Det er jo ikke særlig vigtigt om det er 7 eller 42. Det vigtigste må jo være, at det er gode oplevelser, som man ikke græmmes ved (ja, der var vel en enkelt, jeg gerne ville have været foruden - men så er det også prøvet...bwdr!)
Jeg sætter ikke streg i kalender for at regne dem sammen, men hvis jeg tager mig sammen kan jeg sagtens huske dem alle sammen - næsten:-) ...mee
tilføjet af

Har man sagt 7 el. 42

må man sige 49 næste gang, så det går op med 7 tabellen.
tilføjet af

havde ikke

forventet andet svar fra dig, jeg tror jeg har læst flere af dine indlæg, de taler sit eget sprog,hvorfor er man billig fordi man har lyst til sex. Ikke fordi jeg selv dyrker meget sex, men derfor har jeg da godt forstå andre.
tilføjet af

Griner Svar

"jeg tror jeg har læst flere af dine indlæg"
tilføjet af

Hold da op :)

Jeg kender en del fyre, som er et godt stykke over 100 ! Godt nok er de heller ikke 18, men må min alder.. Så jeg tror faktisk ikke alle er ærlige herinde, ellers er dem som er deroppe omkring ikke lige skide villige til at sige det... Ligesom jeg heller ikke vil diske op med et tal ! hehe..
tilføjet af

Der er nu også...

....mange der kun har et par eller 3 erfaringer med i bagagen. Jeg tror heller ikke, at de råber højt om det. For lidt og for meget, ikke doctor love? *ss* ...mee
tilføjet af

:-)

Du har nok ret.. Jeg vil bevidst ikke nævne noget, så man kan blive dømt efter det.. Men jeg er da ikke bagud :)
tilføjet af

Næ, tænk...

...hvis man en dag skulle bevise det *ggg*
Det er nu heller ikke særlig vigtigt. Hvad man ikke har kan man få og har man for meget, er der vel næppe nogen der klager? ;-) ...mee
tilføjet af

Jeg har da aldrig

været i seng med mænd eller mand.
Men jeg har kun dyrket erotisk samvær med ganske få kvinder
tilføjet af

Du har jo svaret...

...Elway Elskov!
I og med, at du ikke VIL nævne et tal og siger, at du ikke er bagud, så må vi jo konkludere, at du har fået slynget noget honning i dine aktive år som én stor hormon på 2 ben *GGGG*
tilføjet af

Måske er det slet ikke Elways...

...men Always Elskov *sss* ...mee
tilføjet af

*LOL*

Den var faktisk meget god....Always Elskov!
tilføjet af

haha Tøser

I er sgu rappe i replikken🙂Hvis det ikke var fordi vi var spredt udover hele landet, så burde vi sgu holde en fest ! Så kan jeg se om det hele er bogstaver fra jeres side.. hehe
tilføjet af

Jeg er dårlig...

Til at sige nej... haha.. Ej, det gas ! Men jeg boller kun til venstre.. Betyder antallet så noget ??😃
Men ja, det ikke fedt hvis ens partner har nedlagt halvdelen af sjælland.. !
tilføjet af

Jeg har

dyrket sex med max 6 mænd i hele mit liv. Det er vist ikke så mange. Jeg er da trods alt 50.

Mvh Lærke
tilføjet af

Always...

...jeg tror nu ikke at jessebel og jeg bor ret langt fra hinanden, så du kan da kigge forbi. Det tager kun 1 time med DSB?? *GGG* ...mee
tilføjet af

Til faste forhold

Jeg var jomfru til jeg var 18 år, var trofast i det forhold indtil vi blev skilt, da jeg var 31 år. Har haft 2 længerevarende og 6 løse forhold indtil jeg for 7 måneder siden, mødte min nuværende kæreste, som jeg har det rigtig dejligt sammen med (også seksuelt), og ønsker at dele tilværelsen (og sexlivet) med resten af livet........han er jo så nr. 10, mens jeg nærmer mig de 48 år.
tilføjet af

Godt partnerpotentiale

Hvis du ønsker at være et godt partnerpotentiale for en mand, så undgå at bolle for meget rundt.
En mand ønsker ikke en tøs der har bollet for meget rundt.
Det skulle da kun være for at kunne tømme sæden i hende og så farvel.
tilføjet af

er stoppet

med at tælle ;)
men må da klart tilslutte mig der nok har været et par svipsere man ikke er stolt af imellem.
men håber nu jeg har fundet den store kærlighed...selv om det går lidt op og ned...
også betyder fortiden intet. er nutiden der tæller. fortiden kan alligvel ikke laves om...eller dvs. man kan jo altid bilde ham noget andet ind.
men er nok det bedste ikke at snakke det emne for tit i et forhold.
tilføjet af

4...

Og nr 4 er ham, jeg bor med og ham, jeg elsker.
Og så har jeg kysset med 11 og kender navnene på dem alle😉heh
tilføjet af

kun en

Jeg har været kun med min kærste i hele livet,har ikke været med andre piger ;o))
tilføjet af

26 år =8

forskellige personer siden jeg var 15 år. Jeg synes det er ok, men eftersom jeg har haft to meget lange forhold (tilsammen 10 år)var der et tidspunk hvor det gik lidt stærkt. Der tænkte jeg over det og i virkeligheden kunne jeg godt have undværet halvdelen af dem -ikke dem hvor jeg var i et forhold.
tilføjet af

Det er ok

men hvorfor så lyve om det. Jeg mener, hvorfor gøre noget du i virkeligheden er flov over. Det mindste du kan gøre er da at være ærlig omkring det over for dine kærester. Ellers er du jo ikke den person du udgiver dig for at være -Langt fra endda!
tilføjet af

De er en TØJTE...

...altså det vi herhjemme kalder for en klam luderso! En tabersomikkel!
vh.
Hr. Olsen.
tilføjet af

0 og jeg er 30

men har heller aldrig været i et forhold. Så det er sku nok også for sent nu ...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.