5tilføjet af

100pct sikker flirt

Det er en udbredt aktivitet for mænd at give computerhjælp til udbrændte kvindelige computere, kan jeg forstå.
Hvis du vil videre end blot "Ih tusind tak, Knud Knark" med dette, hvis du ligefrem vil under burkaen på dine veninder.
Jeg har fundet en flirtmetode der virker hver gang, når du renser dine kvindelige klienters computer.
Du bruger et par billeder fra dit årlige besøg på solbakken nudistcamping som CPU-speedtjek på hendes PC,
hvor du har forstørret dine kønsdele betragteligt i photoshop, og tilfældigt lader hende følge processen.
Du "glemmer" et par word-filer på hendes pc, hvor det fremgår hvorledes du vil investere dine 111mio kr men blot lade de 79mio blive i ejendommene. Så er interessen vakt.
Nr 1 er selvfølgelig, fra starten, at lade som om du er utilregnelig - det kan alle kvinder godt lide, da det giver dig den eftertragtede "chancerytter" alfa-han udstråling.
Ærlige Bent
tilføjet af

lSpændende fyr

Du lyder da godt nok for lækker.
tilføjet af

Synd

vi ikke finder "verdens grimmeste dyr" sexet, så virkede billedgalleriet måske, men kun på mænd. sorry pommfrit.
tilføjet af

I altså...

endelig en "rigtig" mand. LOL
tilføjet af

Genetisk fejl

Hulda, du har jo en genetisk fejl når du ikke, som kvinde, finder at mænd er verdens kønneste dyr.
Dig har hverken gud eller evolutionen brug for. sorry roulade.
Kvinder gider ikke visuel stimulering da de spiller på flere tangenter(så ingen af dem spiller godt) eller hvad?
Er det lesbisme eller er vi blot ude i noget selvhad - obligatorisk overvægt perhaps,
Eftersom dit første kælenavn, til mig er pommfrit.
Nej,.. godt ord igen, men det virker sgu'på de normalvægtige.
tilføjet af

God værkstedshumor

Dét er go´ værkstedshumor!
Eller, det kræver i hvert fald værkstedshumor at falde for det ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.