1tilføjet af

Zepto Znote 4315

Er der nogen der har en Zepto Znote 4315 eller kender nogen der har den... Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at købe en, men er nu kommet i tvivl da jeg har læst i en anmeldelse, at dens blæser skulle larme mere end den forgående, Znote 4200. Er der nogen der har erfaringer med dette? generer det meget? hvad synes i ellers om den?
MVH Lille Kylling
tilføjet af

Køb aldrig en Zepto 4315

Du skal holde dig langt fra den! Jeg har selv én, og det er det værste billige bras. Den larmer ustanseligt, den bliver utrolig varm, så varm at folk (inkl. mig selv) oplever at den bare slukker umotiveret, sikkert fordi kølesystemet ikke kan følge med varmeudviklingen fra maskinen. Skærmen er ok, men har en dårlig hvidtonebalance, dvs at den tager sig lidt for "gul" ud. Generelt er maskinen banket sammen af noget billigt alufake plastic, som bliver grimt og ridset MEGET hurtigt, hvis du ikke passer virkelig godt på. Tastetur og touchpad er i den virkelige billige ende, og det bliver man træt af i længden. Og så lige igen: DEN LARMER ALT ALT FOR MEGET
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.