4tilføjet af

You are 999,999 th visitor

Jeg er sikker at mange af jer har oplevet at være "nr.999.999 visitor". Jeg blev inviteret til USA for 2 ugers luksus rejse og jeg skull bare betale 800 euro. Nok med det. Men nu sender det e-mail. Jeg har antivirus og antispam programmer. Det skulle være lige meget når det ligger i junk mail. Mange af dem har ikke et link for at standse deres e-maile. Det er bare irriterende; er der nogen af jer der ved en løsning?
tilføjet af

pas på

De dukker op mange steder på nettet og det er fælder enten ripper de din konto for penge eller så smadre de din pc. Nogen af stederne spørger de om konto nr så de kan sætte en x antal kroner men i stedet ripper de din konto... De smadre din pc ved hjælp af virus og kan se hvad du har på din pc.
Et godt råd ville være at holde sig meget langt væk fra det:-)
tilføjet af

Jeg ved det godt,

Det er bare mærkeligt når man får det til sendt via e-mail.
tilføjet af

Lyder som om..

Du trænger til en kyndig rensning, gennem msconfig. (under fanen start) Kan sågar være at din mail konto, er blevet opsnappet af spammer-netværket, og runddelt.. så er der ikke andet at gøre en at skifte mail konto.. eller være god til at opstille filter-regler.
Venligst Klaus
P.S. en vigtig regel ang. spam - er ikke at svarer på det (bare afbryde) så de ikke tror der er et offer i den anden ende...
tilføjet af

Jeg takker

for svaret.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.