8tilføjet af

word 2007

hej!!
jeg har et problem med mit word. produktnøglen til word 2007 virker ikke, så jeg vil derfor gerne have en ny.
er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en henne gratis på nettet. (jeg gider ikke til at ringe til nogen for det)
på forhånd tak
tilføjet af

GRATIS ??? :-))

Du har vist ikke helt fanget, at produktnøglen skal sikre, at du kun benytter en BETALT version! 😉
Hvorfor i alverden skulle du have varer gratis? 🙁

M47
tilføjet af

Bytte??

Kan du ikke bytte den? Alt er jo ikke gratis, for dem der laver noget ville jo aldrig finde på mere da de ikke får noget for det..?
tilføjet af

Du "gider" ikke ringe...

Til nogen for det.... okay! Fint træk at vise debatten og brugere her. 😕
Så kan jeg da skuffe dig med at jeg ikke "gider" at give dig min..😉
tilføjet af

Du kan formedles

1000 kr få en hos Microsoft.
Eller køb en Office 2007 Home & Student, det gjorde jeg da jeg havde brug for det.
tilføjet af

Nysgerrig...

Jeg har pludselig måtte skifte computer, så jeg er midt i den skideirriterende proces at fylde software på den nye....
Hvor meget måtte du bløde Home & Student?
Jeg "gider" ikke pirateri....
tilføjet af

Du kan finde din kode sådan

Hvis du har fået ny computer og har smidt din cd/licens væk, kan du finde den på den gamle computer med det her progam.
http://www.it-artikler.dk/2009/06/24/siw-system-information-for-windows/
tilføjet af

Tusind tak...

Det link røg lige direkte ind på foretrukne 🙂
Desværre kan jeg ikke bruge det i dette tilfælde....
Den gamle computer er en ældre bærbar som efterhånden kunne trænge til en udskiftning, og da jeg så formåede at tabe skidtet på gulvet så harddisken slog sin sidste skid var beslutningen jo egentlig nem nok.....
Jeg har eksperimenteret lidt med at trække filer ud vha en boks til eksterne drev, det har jeg med held gjort før, men harddisken er så tilpas død at den overhovedet ikke kan registreres....
Jeg leger stadig med et par ideer, jeg har et rimeligt backup, men der er jo altid noget man ikke ahr fået med....
tilføjet af

:o)

Nøglen binder sig, ligesom Windows, til hardwaren i din computer. Med mindre du har en Home & Student udgave, eller en anden fler-licensers udgave, skal du ringe til Microsoft som hvis du skal aktivere en Windows der allerede er aktiveret til en anden computer.
Det plejer at virke :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.