5tilføjet af

W800i & Hukommelse

Halløjsa
Jeg er ved at være lidt træt af, at min telefon ikke har nok hukommelse og tænker derfor at anskaffe mig et større hukommelseskort, Dvs. 4 GB. Er der nogen der ved om en Sony Ericsson W800i understøtter så stort et kort?
tilføjet af

Tjek........

Sony Ericssons hjemmeside.
Der står alt om deres telefoner
tilføjet af

Kunne det ikke falde

dig ind, nu da du har adgang til internettet, at gå ind på producentens web-side og se efter?
Det er unægteligt også mere sikkert end at få svar fra en der mener at have hørt fra en ven at den max. understøtter 1 GB!
tilføjet af

Jeg har selvfølgelig...

Tjekket på Sonyericsson.dk, det kan selvfølgelig ikke udelukkes at det er mig der er komplet idiot til at søge på deres hjemmeside, men jeg kunne ikke finde svaret der! Har også prøvet TDC Mobil, men også uden held...
tilføjet af

sry

sry... jeg var vist lidt hård ved dig!
Skriv til SonyEriccson og spørg dem.
tilføjet af

jeg mener

at have hørt i butikken, hvor du jo også kan forsøge dig at spørge om sligt, at den kan udviddes til max 2 giga.
På den anden side så er det vel kun et spørgsmål om hvor stort sandisk indstiksskort der kommer på markedet... Jeg forstår det ikke helt, hvorfor sku der være øvre grænse?
vhj
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.