11tilføjet af

Kl:07.43

Har i lagt mærke til gennemsnits alderen på de indlæg der er fremme ?.
Det er ældgamle indlæg, 5-6år gamle, dem fra i dag bliver skubber ud i glemslen, men OK, så er der nok en eller anden der finder dem om 5-6år også svarer på dem, så er spørgsmålet bare, er forfatteren så mon ikke DØD af alderdom, eller kedsomhed.
Solen er godt-nok lige lidt meget langt ude i hampen.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Er det ikke nogle af spammerne

som gør det bare for at ødelægge debatten endnu mere?
tilføjet af

Svar fra redaktionen

Hej Sol-brugere
Grunden til, at indlæggene på forsiden er så gamle er, at det nye system på nuværende tidspunkt lister de indlæg med det seneste svar.
Hvis der derfor er blevet svaret på en tråd, som er 5-6 år gammel, så vil den komme på forsiden.
Vi arbejder på at liste indlæg med det seneste hovedindlæg og ikke det seneste svar.
Mange hilsner
Mette, SOlredaktionen
tilføjet af

Facinerende: En redaktrice svarer!

Det er første gang jeg har set et svar fra en redaktrice siden det nye "forbedrede" sol blev startet. Det er liv.
Ser I så også på den der tilfældighedsgenerator der tildeler skribenterne helt tilfældige navne eller er der ikke penge til det? Jeg syntes iøvrigt i skulle overveje at lade hele siden gå retur til den ungdomsskole der har udviklet den og sige at de får en chance til fordi de ikke lige bestod...? Siden er noget af det mest amatøragtige lal jeg har set på internettet overhovedet. Er her kun fordi mine body's er.
Nu læner jeg mig tilbage og hiver op i pungen så den kan få lidt luft og ser om i svarer inden jeg dør...

/Poul Jørgensen
tilføjet af

Kl:07.43

er lidt i tvivl om det er en robot der bliver sat til at spamme. Det er nemlig ret systematisk og det går ret hurtigt med at fremstille indlæg. Desuden er det altid når moderatorerne holder fri.
tilføjet af

Kl:07.43

Hvorfor ikke bare låse trådene når de er er 2-3 måneder gamle, langt de fleste har jo mistet deres aktualitet på det tidspunkt enten det drejer sig om Pia K`s humørsvingninger eller bumser.
Desuden burde I skrive dato og klokkeslet istedetfor at skrive med småt hvor gammel tråden er.
Og ja, det giver stadig klik og dermed reklamekroner til SOL når folk søger i gamle tråde efter noget de kan bruge.
tilføjet af

Godt med forslag

det fungerer ihvertfald på ingen måde det her.

Det er nok første gang at jeg faktisk stadig har savnet et gammel design. Normalt vænner man sig til det nye, men det har jeg faktisk slet ikke gjort her. Jeg savner virkelig det gamle design.
tilføjet af

Redaktionen ?.

Jeg troede faktisk i havde opgivet solen 110%, og var gået hjemme fra 😉 , Nej det var en vits, men jeg forstår ikke hvorfor i ikke bare indfører det gamle system, folk flygter fra solen, måske kan man en masse på "dette sol", men hvad skal man bruge det til.
1. Tråden virker ikke.
2. Man kan ikke se det indlæg man svarer på.
3. hovedetmenyen er uoverskugelig.
4. Nye indslag forsvinder som dug for solen, (Ok det arbejder i så på).
5. Søgefuntionen er noget uoverskugeligt rod.
Et eller andet siger mig, at ham/hende der har fundet på "dette sol" er en betydningsfuld person, som ikke vil indrømme sin fejl, og få genstartet solen fra D:11/4-2011, der er nu gået OVER 3 måneder, og intet er blevet bedre, intet.
Der er jo ingen debatører tilbage mere, mange har fundet andre debatforummer, har selv mødt flere andre steder, Ja jo, jeg leder selv efter noget der minder om den gamle sol, eller bare noget der virker.
Tag jer nu sammen og få lavet solen.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nå så er det ikke bare mig det sker for

Jeg har skrevet et par nye indlæg som forsvinder som dug for solen.
Jeg forstod ikke lige hvad det gik ud på, men jeg kan forstå at det ikke kun er mig det sker for?!
tilføjet af

jubiidebatten er faktisk god

og ´generelt er der hyggelige og respektfulde mennesker derinde. Og så vidt jeg ved er der ingen spammere
tilføjet af

Lige i starten tænkte jeg.

Sikke noget skrammel [:X] , men ok, man skulle nok bare lige venne sig til det 😉 , men det var bare en gammel løjn 😖 , det er og bliver stadigt noget skrammel.
jeg skrev for sjovt et indlæg, "Muslim angreb", på 15 timer var der 15 der havde kikket på det, 15, kun 15, havde det været inden D:11/4-2011 så havde der været 150 der havde kikket på det/læst det, selve indslaget var ellers rigtigt nok, og der var betydeligt mere i og om det "besøg", men indslaget døde.
Sørgeligt, men man skal nok havde fundet TV programmet frem igen, så man kan finde ud af hvad der går i TV, for det kan da umuligt være lige så kedeligt som dette 😖 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Lige i starten tænkte jeg.

Jeg savner lidt alle de debattører, jeg var vant til at støde på. I er stadig nogle tilbage, men hvor er de allesammen?
Jeg har haft noget bøvl i lang tid med at få skidtet til at fungere, men nu kører det for mig som på det gamle SOL, men der mangler noget 😮
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.