9tilføjet af

VM kampe lørdag 26/6

Så går der gang i kvartfinalerne. Kampene bliver som følger:
16:00 Uruguay : Sydkorea 2-1
20:30 U.S.A. : Ghana 1-0
Hvis jeg skulle lave fejl, da man skal kombinere gruppe 1-ere og 2-ere, beder jeg om forladelse, og om at I korrigerer mig.
Mvh Lagermann
tilføjet af

øhhh

Hej Lagermann!
Vi skal nok lige have 1/8 finalerne først....😉
Uruguay - Sydkorea 3-0
USA - Ghana 0-2
Sommeren kommer på et passende tidspunkt! 🙂
tilføjet af

Nåååårh ja :-)

Jeg er jo ikke så god til brøker. Men jeg tager dit ord for at 1/8 dels kampene kommer før 1/4 kampene 😃😃
Og ja, selvom vi har haft årets længste dag, så lover sommeren da godt. Har lige erhvervet mig dette års Tour de France blad. Er du da vimmer for en flok grimmer bjergetaper de stakler skal okse sig af på. Det er for vildt.
Jeg tror ikke at "Gammelnok", Lance Legstrong har stærke nok ben til dette års tour. Det ligner en lækkerbidskien for Contador, A. Schleck og for Jacob Fuglsang. Og måske for ham en "spanjak" pissede på sidste år - Chris Anker Sørensen.
Fortsat god sommer. Og korriger mig gerne så ofte du finder det nødvendigt 🙂
Mvh Lagermann
tilføjet af

Kommer I ikke ud og lege?

Vi spiller musik med sherlock.. 🙂
- vi er jo ude for hulen.
http://www.youtube.com/watch?v=YqysBSRmShw
Men vi kan da godt huske - alletiders bedste fodboldsang.
tilføjet af

Vi er ude, ja!

Men der er mange spændende kampe tilbage! 16 stk. faktisk - hvis vi tælle bronzekampen med! Det handler om interesse for sporten.
Når denne store turnering er forbi, er der kun en lille paus på ca. 14 dage, så starter Superligaen. 😃😃
Men Lagermann må bestige bjergene uden min deltagelse. De bruger for mange kunstige virkemidler til min smag! 😖
Nå, men jeg er da ude og lege engang imellem. I går klippede jeg feks. hæk. 🙂🙂
tilføjet af

Tour d´Epo?

Det er et godt argument for ikke at spilde tid på det cykelløb. Men, som andre bringer et alibi for at deres yndlingssport stadig er seværdig underholdning, så kan jeg ikke slippe cykelløb. Nok til dels fordi mine drenge er bidte af en gal cykelorm.
Jeg kan så ikke rigtigt få gang i en lidenskab for at klippe hæk. Eller at slå græs, for den sags skyld. Det skyldes nok miljø og arv. Jeg voksede op i et stort landbrug, hvor der var rigeligt af græs og hække. Og det at være tvangsindlagt til at klare de ting, igennem en hel barndom, gør at jeg idag er glad for at jeg ikke har hverken eller.
Så, alting har en grund. Og jeg har stor sympati for at du ikke bryder dig om cykelløb. Jeg var selv ved at hoppe fra flere gange. Men - af de nævnte grunde så kunne jeg ikke slippe det. Mener stadig at det er en bedrift at tortere sig selv over de knolde som der er RIGELIGT af i årets Tour de France. Og jeg vil tro at du også i år vil få dine formodninger indfriet. Især fordi touren bliver så hård som i år.
Fortsat godt VM, og fortsat god sommer :-)
Mvh Lagermann
tilføjet af

re Tour d`Epo

Cykelløb har nu aldrig været min helt store passion, så det er ikke et spørgsmål om doping alene. Jeg fulgte det da i større eller mindre grad i mange år - især bjergetaperne. Og jeg blev også bidt af det, da Riis vandt! Men jeg tabte godt nok det meste for ham, da han kom med sin undskyldning for at snyde. Skønt alle vidste det på det tidspunkt.
Men det kan da være Fuglsang kan lokke mig tilbage på holdet, hvem ved.
Angående hækken: Jeg er såmænd selv vokset op på en gård med hvad dertil hører. Men 17 år i København og nærmeste omegn, fik mig nærmest til at længes efter klipningen - i hvert fald at bo sådan, at det er naturligt at have en hæk. Det er også godt for mit helbred, tror jeg!
Tak for de gode ønsker og i lige måde!
tilføjet af

Når det vist lige denne gang :-)

16:00 Uruguay - Sydkorea: 3-2
(ordinær kamp : 2-2, en indskiftningsspiller scorer for Uruguay i overtiden)
20:30 U.S.A. - Ghana: 5-4
(nulløsning i ordinær spilletid, 1-1 i overtiden og 4-3 på straffe, Ghanaspillere skyder forbi målet)
tilføjet af

EPO eller ej

så er jeg nu helt overbevist om, at profspillerne i topklubberne nu er (mindst) lige så proppede som cyklisterne i det professionelle felt. Sandsynligvis mere.
Men Operation Puerto beviste jo fint, at man er god til at beskytte "sine egne".
Fodboldspillere i topfodbold er ikke en kæft bedre end cykelryttere, hvad doping angår, det tør jeg godt skrive under på. Hvis der var samme anti-doping procedurer i de sydlandske ligaer, så skulle I bare se løjer.
tilføjet af

Det var tæt på!

🙂🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.