13tilføjet af

Unlock af Nokia 6300

Hvordan får jeg hurtigt låst en Nokia 6300 op ?
For et års tid siden låste jeg en Nokia 5200 op på nettet. Det gik lynhurtigt og kostede 50 kr, men jeg kan ikke finde linket nu.
Håber nogen kan hjælpe
tilføjet af

- jeg har samme problem

og kan se det koster 250 kr. fordi det er lidt sværere at låse en BB5 telefon op, de fysiske butikker jeg har været i vil dog have 300 kr :(
tilføjet af

Her

Hvis du bor i nærheden af Slagelse, så tag ned til TELESERVICE
Hvis det er Roskilde : Salgsbutikken , Djalma Lunds Gård.
tilføjet af

På nettet så er det her

tilføjet af

På nettet

Du skulle kunne få den låst gratis op over nettet.
www.unlocked.dk
mvh Graf
tilføjet af

Ikke en 6300

Tak for hjælpen. Desværre kan dit link ikke klare en Nokia 6300
tilføjet af

Unlock

Gå ind på www.unlock.dk....De klarer det for dig..
Mvh...Søren
tilføjet af

....

Eller ring til dit teleselvskab!!!
(Naturligvis ikke hvis du vil snyde)
tilføjet af

Så mange gange undskyld

hvis jeg har fornærmet Dem lille De.
Naturligvis vil jeg snyde, hvis det er det du kalder det, at få varen billigst muligt. Kunne da aldrig drømme om, at få en telefon låst op hos TDC, Sonofon eller andre af de store selskaber, man er jo ikke født med en guldklump i r....
tilføjet af

Hahaha...!

HAHAHHA! Jeg er sku ligeglad! Og er slet ikke fornærmet vil bare hjælpe.. Nu ved jeg ik med de andre selvskaber.. Men hos os ( Telia ) hvis du ringer ind til os er det helt gratis! ;)
tilføjet af

Telia socks

Jamen hvis i bare låser dem op, hvorfor er det så de skal være et år gamle før de må låses op?
tilføjet af

Gratis unlock af Nokia 6300

Det er fint med www.unlock.com, men hvordan udfylder man den? Har indtastet IMEI nr, men hvad er DCT4, og hvad er DCT2/DCT3, og hvad skal man vælge i settings? Jeg får mange valgmuligheder, men har kun 3 forsøg??
tilføjet af

jeg har lige låst nokia 6300 op

Jeg har som jer andre søgt og søgt. Så tænkte jeg, nu prøver jeg at ringe til sonofon, som er det selvskab mobilen var fra. Han spurgte slet ikke om noget, jeg fik en kode og så var den lås op. Helt gratis. Og jeg har ikke abonnent der... skønt..
tilføjet af

SV: Missmaxi

Gu er det ej det koster 99 Kr at få låst sin telefon op??? :O
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.