13tilføjet af

Undskyld, 17.939 har læst...

Sorry !
tilføjet af

Narj mand

Hits ikke antal mennesker, der har læst hele balladen! Rolig mulle....Det var godt nok en der tog kegler, men når der er så mange indlæg og man skal danne sig et overblik, skal der jo immervæk hittes nogen gange.
tilføjet af

Det er fordi...

...når mænd kritiseres tør de godt give til genmæle... Ikke som kvinderne på SOL.dk der bare kigger passivt på når de kritiseres HAHA.
tilføjet af

18060

og lad os bare antage halvdelen har læst - så er det da stadig en pæn rekord...
tilføjet af

ja...

eller også skal der bare være noget kød på kritikken, før vi gider reagere?
Ups! Så skulle det da også lige ske - jeg kom sørme til at svare på et af dine indlæg, sorry! Må være den sene aftentid. ;O)
tilføjet af

Eller også er det fordi

at en kvinde godt kan se, at noget af kritikken er berettiget...
tilføjet af

Nu har der været så meget...

kritik af kvinder (og mænd) på det sidste, så jeg ved ikke engang, hvilken en der hentydes til specifikt. *S*
Men ja, H., noget af det er nok ikke helt hen i vejret. Vi er jo kun mennesker - om vi så er kvinder eller mænd. ;O)
tilføjet af

Dvs....

-at du synes altså der er kød nok på sætningen:
"Det er fordi når mænd kritiseres tør de godt give til genmæle... Ikke som kvinderne på SOL.dk der bare kigger passivt på når de kritiseres HAHA."?
Der synes jeg måske at du i selvsamme sætning lukkede luften ud af den ballon du var ved at puste op? LOL
tilføjet af

Okay-

men hvorfor retter I ikke op på det så? LOL
tilføjet af

Kan vi sq da ikke nu....

klokken er alt for mange :o)
tilføjet af

Tænk!

Var forberedt på lige den udlægning, og du skuffede mig heller ikke. ;O)
Jamen, om det lukker luft ud af ballonen eller ej, så syntes jeg faktisk, at der var kød på den sætning.
For du udlagde straks, at det at svare på kritik drejer sig om mod. Svarer man ikke, så må det være fordi, man ikke tør?
For det kunne selvfølgelig ikke tænkes, at man så kritikken som ubetydelig, eller bare betragtede det som en sølle provokation beregnet på at få en masse mennesker i blækhuset ("debat" for underholdningens skyld må det så kaldes, for det kan ikke være for at komme med noget essentielt), noget der forekommer ret tit her på SOL?
Den sidste mulighed, som du også udelukker med din "påstand", er jo at vi måske sad og grinede lidt i skægget over kritikken, nikkede lidt genkendende til nogle af punkterne og så ellers ikke gad ofre det yderligere opmærksomhed?
Nej, det må da klart være sådan, som du har opfattet det. ;O)
tilføjet af

hoooooooooost

syns debatten bærer vildt præg af at kvinder er mere veltalende end mænd......
det var såmænd bare det jeg ville skrive
tilføjet af

Den RIGTIGE grund-

til at indlægget "danske mænd dårlige elskere !" har fået så mange hits er meget simpel.
Det skyldes simpelthen SOL-redaktionens "reklame-billede" på SOL-forsiden.
En halvnøgen kvinde og en halvnøgen mand der ligger og hygger sig taler direkte til laveste fællesnævner, og folk klikker sig ind for at se hvad det nu er for noget, længe inden de har læst titlen på indlægget.
Tag et indlæg om frimærke-samlere eller det sidste nye skrig inden for patchwork og smæk det op på SOL-forsiden med et billede af en halvnøgen kvinde.
Så skal I se, hvor mange der pludselig bliver interesseret i frimærker og patchwork.
tilføjet af

Yessss

Filateli uhhh jeg bliver helt varm indeni! :oDDDD
Men du har helt fuldstændig ret.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.