6tilføjet af

Tyve render med 122 stole til 500000.

Jeg bliver engang imellem total Raaasssende af så meget spild.
I en skole 500000 kr designer stole sjålet
I alt 122 stole det vil sige rund regnet 4000 kr per stykket
Hvordan fanden kan di forsvare dette overfor samfundet som skal betale regningen
Vi skal ikke spare på undervisning, men behøver di et plant deres røv på stole som koster 4000 kr stykket. Det er til et blive dårlig af.
Hvad har sådan noget et gøre med solidarisk samfund, et gøre,og betal din skat med glæde.
Hvilken klovn fik den idee et men skulle have designer stole på en SKOLE
Manden skulle indlæges omgående
tilføjet af

Det er en del af lærernes overenskomst

at de i arbejdstiden kun må sidde i stole der er arkitekttegnede af anerkendte arkitekter og designere. Husk på at de jo skal sidde ned i mere end 45 min. hver dag og derved risikerer dårlig ryg hvis stolene ikke er dyre og fine.
tilføjet af

Som jeg altid har sagt

Tyve kan man ikke stole på.
tilføjet af

Æuvhh....

Tyve kan man ikke stole på.

Du burde skammel dig 😉
tilføjet af

Æuvhh....

Du burde skammel dig 😉

Okay, det var også sent på dagen 😖
Der hvor jeg arbejdede før var der også indbrud hvor de stjal nyindkøbte designerstole fra kantinen.
Et "clean" bestillingsjob hvor de kun smadrede et stort vindue, snuppede stolene under lyden af vores alarm og lod alt andet dyrt være.
tilføjet af

Tyve render med 122 stole til 500000.

Jeg bliver engang imellem total Raaasssende af så meget spild.
I en skole 500000 kr designer stole sjålet
I alt 122 stole det vil sige rund regnet 4000 kr per stykket
Hvordan fanden kan di forsvare dette overfor samfundet som skal betale regningen
Vi skal ikke spare på undervisning, men behøver di et plant deres røv på stole som koster 4000 kr stykket. Det er til et blive dårlig af.
Hvad har sådan noget et gøre med solidarisk samfund, et gøre,og betal din skat med glæde.
Hvilken klovn fik den idee et men skulle have designer stole på en SKOLE
Manden skulle indlæges omgående

Jeg giver dig ret i at det er sindsygt at betale så mange penge for stole.
Hvis en politiker bliver Minister må De indrette deres nye kontor efter eget valg.
Det vil sige dyre møbler og malerier. (betalt af skatteyderne).
En Minister kan til hver tid skifte tingene ud og købe nyt.
De gamle ting ender så hjemme i privaten.
Nu ved Du hvad dine skattekroner går til.
tilføjet af

Tyve render med 122 stole til 500000.

Kommunerne har et fast budget til indkøb af inventar, og de bruger pengene selv om der ikke er behov.
Da jeg gik i skole blev møblerne brugt i årevis, men der var også konsekvensér hvis nogen elever maltrakterede dem........det er jo ikke pædagogisk korrekt i dag 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.