4tilføjet af

The big prize hos Special T Travel - til skræk og advarsel

Special T Travel markedsfører sig via pop-up sider med løfter om gevinster som følge af at man angiveligt skulle være nr. 1 mio. besøgende på en hjemmeside.
Man har lavet et ganske professionelt koncept som øjensynligt kun har til hensigt at lokke kreditkortoplysninger ud af folk.
Jeg var selv uforsigtig og henvendte mig - jeg fik at vide at man skulle have kreditkortoplysninger af hensyn til betaling af diverse serviceskatter etc., som man angiveligt selv skulle betale.
Hele nummeret munder ud i at man får en mail der blot bekræfter at man har købt en rejse med rabat. Jeg fik først spærret mit kreditkort flere dage senere da min bank havde lukket i påskeferien - og skal nu bøvl og omkostninger med at få nyt kreditkort. Jeg har ringet til usa for at få annuleret ordren mange gange hvilket der ikke kommer noget fornuftigt ud af. Emails besvares øjensynligt ikke. Måske jeg ender med at miste små 900 usd., da jeg under ingen omstændigheder har tænkt mig at benytte mig af tilbuddet.
DERFOR - KONTAKT IKKE SPECIAL T TRAVEL ... det der lyder for godt til at være sandt er det jo som regel ....
Har du allerede givet dine kreditkortoplysninger så spær dit kort, men skynd dig, ring / mail til dem og hæv købet -- !!
Se iøvrigt andre indlæg om special t travel her på siden - man har åbenbart været aktive før - bla. under andre navne.
Den forulempede
tilføjet af

Special T Travel giver dig et ophold der er værd det du har betalt

Jeg har for 2 år siden opholdt mig i Florida med Special T Travel efter at have været igennem ovenstående mølle med at ringe og gøre krav på "gevinst". Og sikken en tur vi havde. For en - beskeden - ekstra sum, blev vi opgraderet til et resort istedet for hotel. Vi boede fyrsteligt i den uge i Orlando - kun 5 min fra alle Disney parkerne. Og hotellet i Daytona var lige på stranden - med solopgang over atlanterhavet hver morgen. Med bil til rådighed fik vi set hvad vi ønskede i områderne omkring os.
Siden er jeg blevet ringet op igen af Special T Travel (S-T-T) med et nyt og lidt anderledes tilbud - og skal afsted igen om nogle få måneder. Det ser jeg meget frem til. Jeg har kun godt at sige om vores ophold - og der var ingen misforståelser undervejs.
Man kan så synes deres markedsføring tenderer til det aggressive - men rent faktisk fik jeg en kort betænkningstid inden jeg afleverede mit kreditkort nummer (blev ringet op et par timer senere - tiden blev brugt til at undersøge nettet for oplysninger - og der er heldigvis også mange positive ord at finde om S-T-T).
De laver disse ophold med et mål for øje - at sælge timeshare på de resorts som man kan opgraderes til. Så man bliver indbudt til en samtale med nogle sælgere og får til gengæld billige billeter til Disney parkerne. Men det var valgfrit om man ville deltage i sådan en samtale/møde. (jeg har også prøvet et andet selskab end S-T-T hvor det ikke var valgfrit - man SKULLE deltage for at få opholdet til den billige pris).
Der hvor jeg har oplevet flest har klaget - er når man fortryder sit køb - det kan være rigtig svært at få sine penge igen - så jeg vil opfordre dig til istedet at planlægge en tur til Florida - det bliver garanteret en dejlig oplevelse.
Hilsen fra en tilfreds Special T Travel kunde

orlando tur

Hey jeg er en fyr der tilsydenladende også har vundet sådan en tur du snakker om!!! og har tænkt som en sindsyg på om det nu kunne være rigtig og faldte derfor over din besked og kunne være helt kanon hvis man kunne få nogle flere oplysninger.....
hilsner anders
svar: anderscortsen@hotmail.com

Svar

Jeg har læst meget på nettet om folk der ikke kunne få refunderet deres penge og som, når de ringede bare blev stillet videre og videre indtil de opgav at prøve.
Men må også lige fortælle at hvis man så alligevel skulle vælge at rejse, kan det blive en uforglemmelig ferie, på den gode måde. Jeg rejste med special t travel for 2 år siden. Ferien var så perfekt at jeg nu har valgt at rejse med dem igen, og skal afsted til sommer. Bare lige for at fortælle at der også kan komme noget godt ud af det. Ved ikke. Måske er jeg et sjældent tilfælde, men alligevel..🙂

ngen problemer med SpecialT Travel

Vi tog mod tilbud fra Special T Travel (STT) under tiden med de værste beskyldninger i 2003 og rejte i okt -nov 2004, umiddelbart efter nogle grimme hurricanes. Vi blev ringet op flere gange om vi derfor ville udsætte rejsen, men vi ville også gerne se et forblæst Florida. Vi opgraderede i forhold til tilbuddet og fik en luxuslejlighed på et resort i sydlige Orlando i ca 2 uger og med lækker bil gennemkørte vi store dele af Florida. Vi afleverede bilen i Ft. Lauterdale, hvor vi overnattede på et rimeligt hotel. Næste morgen fortsatte vi med krydstogtskib til Gr. Bahama, hvor det igen var luxushotel med 3 overnatninger. Derefter retur med samme skib og fly hjem. Under hele rejsen var vi telefonisk tilknyttet en supervisor fra STT, hvis vi havde brug for støtte. Vi har overhovedet ingen betænkeligheder ved STT, og er efterføgende flere gange blevet tilbudt rejser fra selskabet.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.