13tilføjet af

Telia On

Jeg overvejer at købe en ny mobil til 1kr, hvis man køber den med Telia On abbonnement.
Men har nu hørt så mange klager om Telia
Desuden frygter jeg lidt at det er det samme som med 3mobil (hvor hvis man kom uden for deres område alligevel skulle betale)
Dette Telia On skulle være hvor det er gratis at ringe til alle fastnet og telia mobiler (en time ad gangen)
Samt med 200 minutters gratis taletid til andre telefoner om måneden
Hvad er jeres erfaringer?
Risikerer jeg at skulle betale alligevel hvis jeg kommer uden for deres område?
Alle tele selskaber får klager, så jeg ved ikke om Telia har flere utilfredse kunder, eller om det er det samme med andre?
På forhånd tak
Maria
tilføjet af

Jeg har ingen problemer

Jeg har haft telia On længe. Og jeg har ingen problemer. Jeg har kun ganske få gange oplevet der ikke har været Telia dækning. Det der dog kan være det største problem, er hvis din nye telefon går i stykker og skal sendes til rep. De har ik engang en lånetelefon og processen kan tage op til flere måneder. Suk. Men selve telia On fungerer fint for mig.
tilføjet af

Lyder godt...

Jeg har hørt noget med at man kan få lavet en ordning, så telefonen går ud hvis man kommer udenfor deres område. Har du hørt noget om dette?
tilføjet af

Telia on

Jeg har også Telia On med fri sms. Aldrig haft problemer. Heller ikke med manglende dækning.
Iøvrigt har de en kanon kundeservice til privatkunder.
tilføjet af

kundeservice

Det er ellers netop kundeservicen jeg har hørt klager om, så det er rart at høre en positiv melding med det :-)
Jeg tænkte nok at når folk først begynder at klage får den ikke for lidt, men ville nu alligevel være sikker først, da klagerne selvfølgelig ikke er tomme. Men som sagt får alle mobil selskaber klager, jeg havde bare læst at Telia var det værste af dem alle etc.
tilføjet af

Snakker du meget...

Snakker du meget og sender mange sms er Telia On rigtigt godt.
Deres kundeservice er vel nok en af de bedste der er,
så held og lykke med dit nye abo.
Mvh Graf
tilføjet af

Vedr. Telia On

Telia On er noget af det bedste abbonnement du kan få til din telefon til dato, hvis du vel og mærke har et højt forbrug i forvejen. Tdc har lign. abb. men hvor du har 48 timer og tale for, men med opkalsafgift på. På Telia On er der intet opkaldsafgift.
Du kan evt. kontakte din nærmeste Merlin forhandler, de ved meget om Telias abbonnementer.
Er du i nærheden af Merlin i Hjørring så spørg efter Mikkel.
Det samme gælder Martin i Nykøbing Falster, Glenn i Lyngby Storcenter og Jakob i Vejle. Jesper og Troels i Odense er også yderst kompetente medarbejdere.
Henvis blot til denne tråd fra dette foru, så kan vi rådgive dig til den bedste handel, hvor du får en billig telefon :-)
tilføjet af

Ingen problemer

men med henyn til hastighed af kundeservice, er der ingen der slår TDC..
tilføjet af

Er det ikke bare sådan

Jo flere kunder, jo flere klager. Hvorfor mon TDC har så mange klager? :0)
tilføjet af

Tak

Jeg bor i Storkøbenhavn, så kan desværre ikke lige komme til nogen af de butikker du nævner, men indtil nu synes jeg at Telia On er det bedste, da min veninde har samme tlf abbonnement og vi gerne vil tale sammen længe hver dag
Tak for hjælpen :-)
tilføjet af

ja...

Det er med henblik på at min veninde og jeg skal kunne tale sammen hver dag gratis :-)
tilføjet af

Det har du nok ret i

jo :-D
Det er også derfor jeg ville høre om det i et forum, så jeg ikke kun læser klagerne :-D
tilføjet af

yderst tilfreds

Jeg har haft Telia ON længe, og er yderst filfreds både med abonnementet, men sandelig også med deres service.Da de fleste i familien og vennekredsen har Telia on, er det utroligt billigt. Hver halve år benytter jeg mig af,at man ved forlængelse af abonnementet, kan få en mobil meget billigt.Har fået en Sony ericsson 790i til bare 1 kr.
Jeg har haft abonnementer hos andre udbydere, men først med Telia on har jeg fået et, som jeg er meget tilfreds med.
tilføjet af

Ubehøvlet svar fra kunde service medarbejder

Jeg talte lørdag formiddag med Telia kunde service For at spørge hvornår når regnings perrioden startede Men belev svinet til dordi det ikke var min kone der ringede i det alle vores mobile abbonomenter står i hendes navn. og hun var på arbejde var det ikke så nemt for hende at ringe om sådan et simpel spørgsmål Og da der ikke var tale om nogen for for ændring mener jeg ikke at kunde service kan tillade sig at svine folk til Men de mister 4 abbonomenter Pr. 010908 det er sikkert
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.