16tilføjet af

Så gik over 3000 i fælden

for at se om Atp var gået i betalings-standsning....😃😃😃
hvor naive mange kan være😃😃😃
tilføjet af

Nu kan ATP slet ikke gå konkurs

ATPs penge er bundet i aktier, og ATP har såvidt jeg ved ikke pligt til at udbetale mere end hvad dagskursen kan indbringe, så selvom udbetalingen er nul kroner på grund af aktiekursen er nul, er ATP ikke konkurs eller i betalingsstandsining.
tilføjet af

det var

også min pointe....
jeg lavede et indlæg hvor jeg skrev at de gik i betalings standsning... og næsten 4000 har læst dette indlæg mm😃😃
tilføjet af

Du har slet ikke overvejet...

at en stor del af de 3000 også ville have klikket sig ind på et indlæg med overskriften "Julemandens eksistens er nu bekræftet" - eller "Alle danskere modtager 10 mio kr. med posten i morgen" - blot for at se, hvad der gemte sig under en så forvrøvlet overskrift?
tilføjet af

det

tror jeg ikke, men du kan jo lade det komme an på en prøve😃😃😃
tilføjet af

Sludder

47321 gik i
tilføjet af

Nu er

det jo en "batlings standsning" der er tale om, hvad det så end er?.
tilføjet af

Nope

vi ville bare se hvilken idiotisk påstand der var tale om - og også gerne se hvilke idiot der havde skrevet påstanden.
Men du er jo bare en troll, der er ude på at forstyrre debatten. Mon det er fordi du er for dum til at kunne debattere seriøst?
tilføjet af

Jamen det er da dejligt for dig

at du kan underholde dig selv med sådan noget.
Måske er du mere arbejdsmarkedsparat end du foregiver overfor myndighederne.
tilføjet af

vittighed

se nu efter... den er lagt ind under vittighed😃😃
tilføjet af

flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis du selv brugte hovedet så ville du kunne se at indlægget ligger under VITTIGHEDER.
Med hensyn til min arb. sit. så kommer den ikke sagen ved , og får det andet så hæver jeg IKKE min sp opsparing det tjener jeg for godt til
tilføjet af

Nej, 3000 ville se en tåbe

Og de fik fuld valuta for deres klik.
tilføjet af

tsk tsk

Du har forhåbentlig ikke et job der kræver overblik[:*(]
Nej, lille du.
Du har lagt dit tåbelige indlæg under Fri debat: Politik & Samfund
tilføjet af

så prøv og se under

underholdning... det er der det ligger ! Nu kunne det jo tænkes man havde ferie eller lign
tilføjet af

du kan jo bare se dig i spejlet

indlægget ligger under HUMOR & UNDERHOLDNING , hvis folk ikke kan tage humor skulle de måske lade være med at læse disse indlæg.
Ps; hvordan vil du "se" e herinde der ikke er logget ind med billede på ?
tilføjet af

Der var den ikke først

Der var den her under politik og samfund.
Ps: zzzzzzzzz
tilføjet af

Hvorfor svarer du på et indlæg

der rager dig en pap and..?
Jeg vidste det ville ryge over i den rigtige afdeling... Men man kan jo bruge den øverste etage selv ! og sige til sig selv at det er fis og ballade med den overskrift.
Ps : se dig selv i spejlet
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.