2tilføjet af

Sommerjob 2010 - fleksibel planlægning - tilbud søges :)

Hej,
Mit navn er Thomas. Jeg er 17 (18 til sommer) og pt. på udkig efter sommerjobs i Danmark. Jeg bor ikke I Danmark, men regner med at være i Danmark en god del af sommeren ved noget familie i Kbh område, derfor ville jeg foretrække noget der var transport mæssigt muligt derfra.
Hvad leder jeg efter? Ja, hvad leder jeg ikke efter. Jeg er engageret, til tiden, og så har jeg god erfaring med at færdes i internationale kredse, da jeg går må en Europæisk skole, hvor 8-9 forskellige lande er repræsenteret. Jeg er flydende i dansk, engelsk og mit franske er heller ikke for skidt.
Noget, som kræver en anelse tankevirksomhed, ville da være mest menneskedannende, men ethvert forslag værdsættes med et åbent hjerte. Men fysiske frilufts jobs kunne da bestemt også friste!
Søger du en dedikeret 18-årig i din virksomhed denne sommer? Eller kender du nogen, som gør? Jeg ser frem til at høre alle forslag. Hvis et mere udførligt CV er påkrævet, informér mig da :)
Venlig Hilsen
Thomas Jepsen
Email:
thomas@jeps1.dk
Facebook:
http://www.facebook.com/jepsenthomas?ref=profile
tilføjet af

Søg i Tivoli

- det er netop nu, de starter med at kigge ansøgninger.
tilføjet af

Mange tak, har du selv erfaringer der?

Mange tak, har du selv erfaringer der?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.