8tilføjet af

Snake til 3510i

Min datter har fået en 3510i - hun ønsker sig
meget snake. FINDES DET TIL 3510i OG HVOR
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
tilføjet af

Of cause....

Ja, men hun skal hente det som javaspil...
Hvis hun går ind på adressen "http://wap.kalo3510i.szm.com" (på sin mobil - Menu -> Tjenester -> Gå til adresse).
Når mobilen har oprettet forbindelsen så gå ind på "Games" i menuen, derefter "Games F-H" og vælg det spil der hedder "Free Snake". Hent spillet og så har hun Snake!!!
*JH*
tilføjet af

Snake

Du kan ikke få den normale version af snake, som er kendt fra f.eks. nokia 3310, men der findes et i farver, det hedder j worm, du kan finde det på www.casanova.dk.....
FrEaKz!
tilføjet af

NEJ DESVÆRE

nEJ DESVÆRE:(...........
Men gå ind på javaspil.dk eller Java.dk der KAN hun købe spil jeg har selv et pingvin spil der fra det er skide godt!.................
obs.de koster 30 OG 25 KR
tilføjet af

MOI IGEN

jOH MEN DET ER IK DEN SAMMEN VESION
tilføjet af

hej med dig

hej jeg har kigget meget rundt og jeg tror jeg har fundet det. Det var tilfeldigt at jeg kom her forbi men jeg har ledt...... i skal gå i på www.google.com og skriv gratis+mobil+spil
så skulle i kun finde den....hilsen dennis_rahbek@hotmail.com
tilføjet af

snake

hej mie, du bliver nok nødtil at købe dig en nokia 3310-3330-(3410)* for at have snake på din telefon
*3410 er jeg lidt usikker på om snake findes der
tilføjet af

ja det findes i den grad!

Hej jeg har selv en nokia 3510i og kikker derfor efter sjove ting til den og jeg har fundet det i bladet VI UNGE samt en mase andre spil og bileder. Så ja det findes.
tilføjet af

Davz...

Ja der finder snake til 3410 det er på mobilen i forvejen så det skal du ikke købe..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.