4tilføjet af

SKOD NOKIA 6111

Lad være med at købe NOKIA produkter!
Min mobil holdt kun i 4 måneder
Da jeg fik den tilbage fra rep.
sagde de, at den var fugtskadet og garantien ikke dækker. De er fandme smarte.
At afvise kategorisk på den måde. Der er bare ikke noget at gøre.
http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/afgoerelser/telefoner/fugtpaavirkning/
tilføjet af

6111

det sammen var med min den blev også sendt ind de sagde der var fugt og der ikke ku gøres noget så kamera virker ikke, samtig virker garenti ikke mere.
tilføjet af

Jeg fik repareret fugtskadet mobil billigt

Jeg kan godt forstå du er sur, det er uholdbart at den der skal betale for en garantireparation kan afvise den med begrundelsen fugt, uden at du kan få en uvildig bedømmelse af om det nu også er årsagen.
Men der findes stadig muligheder. Jeg fugtskadede min Nokia 6230i ved at have den i lommen mens jeg var ude i en krafig regnbyge.
Jeg søgte på nettet efter mobil reparation, og fandt en del steder. Jeg valgte den nærmeste, de tilbød på nettet at reparere for 150-250 kr. og med no cure - no pay d.v.s. man betaler intet hvis de ikke kan få den til at virke.
Efter 2 dag fik jeg mobilen tilbage sammen med en regning på 200 kr. og en lille pose med stumper de havde skiftet. Det var i maj 2006 og den har virket perfekt lige siden.
Så min erfaring er at du skal give reparatøren en chance, vælg et af de steder der tilbyder no cure - no pay, så risikerer du ikke det store.
tilføjet af

tak

tak for svaret :)
Det vil jeg prøve
tilføjet af

Find en anden leverandør

Jeg har haft det samme problem med Nokia, fugtighed var svaret, men man rep. midlertidig, d.v.s. det holdt een måned, og derefter blev det afslået at rep.
det var en tlf til 6.000,- så jeg var sur, det var kun antennedelen der var def.
Jeg forstår godt at det er mere givende at sætte en mand til at lave en ny tlf.
istedet for at reparere en brugt, men den går ikke i længden, for så forsvinder
kunderne, jeg har jo ikke noget imod at betale en rep.indenfor rimelighed, men de
sælger ikke en ny til mig.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.