4tilføjet af

Skifte mic i 6100

Jeg er ved at købe en 6100 med defekt mikrofon og så ville jeg lige høre om den er svær at skifte? hvad koster sådan en mikrofon ca. og hvor kan man købe en?
tilføjet af

mmmmmm....

Er dette ikke et debatforum? Eller er der noget jeg har misforstået?
Prøv evt. at forhøre dig hos www.eksperten.dk
tilføjet af

Prøv

Prøv at kigge i THansens brochurer over tilbehør, der står omtrent alle tænkelige reservedele til mobiltelefoner, men jeg ved ikke om de er billigere eller dyrere end andre på markedet. Aner ikke om den er svær at skifte, skal selv have skiftet mit display... aner ikke hvordan det gøres!
tilføjet af

Mic./ Display

Hvis i har værktøj til at skille dem af med, så er det nemt. Mic. og display sidder klemt fast. Ingen lodninger. :*)
tilføjet af

Det er forholdsvis nemt

Det eneste der skal bruges er en torx 5/6 skruetrækker - Som der bliver skrevet er der ingen lodninger. Du skal løsne 6 skruer, derefter kan mikrofonen stort set skiftes.
Det kan ikke svare sig at købe en defekt telefon da en mikrofon ikke koster meget mere end 20 - 30 kr. forskellige steder på nettet. Prøv evt. ved dit lokale televærksted, du kan være heldig at få lov til at købe en mikrofon der :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.