7tilføjet af

Samsung D500

Hej!
Er der nogen der kan hjælpe mig?
- Jeg er blevet helt forelsket i den nye samung D500.. Problemet r bare, at jeg ikke har så mange penge igen, er der nogen der ved, hvor den findes billig, med Telia Xpress??
Indtil videre har jeg fundet en til 1599,- , som jeg kan få til 1399,- hvis jeg aflevere min gamle mobil.. har i andre gode forslag?
På forhånd tak!
/Tanja!
tilføjet af

hej

hejsa det er også en god mobil...🙂hmm tror ikk den kan fåes billiger, prøv evt mobilpriser.dk?
tilføjet af

Vente?

Skal vi altid have tingene vi ønsker, HER og NU? Hvad med at vente til du har pengene? Det kunne jo være at du til den tid kan få den til en noget billigere penge?
Fandango
tilføjet af

:::::

jeg købte min i januar til 2500 uden abn...
fik den billig
tilføjet af

Til den tid..

..Er den jo ikke ny mere, og så er det også tid til en ny mobil, fordi de er blevet mere teknologiske.. Jeg skifter ca. hver 6. månede.. Højest! Har en fra februar.. Som er gået i stykker.. Mine telefoner holder ikke så længe til mig, derfor skal den være smart, praktisk, have en masse teknologi, det nyeste stuff, og stadig være billig..!
tilføjet af

D600

er stort set identisk med D500 men er lidt nyere, har lidt bedre kamera og lidt andre nye, bedre ting. Vent lidt endnu og overvej den i stedet.
Designet er ens på dem
tilføjet af

D500

Hej..
Ja, men debitelPOWER, hvis du indleverer din gamle, som skal have farveskærm og kamera, så kan du købe den til 999.-
tilføjet af

Hvor?

Hey jeg vil os gern ha en, hvor har du set den til den pris hvis man aflevere sin gamle?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.