3tilføjet af

Online til kl. 10.30

Hej med jer
Jeg er online den næste time til kl. 10.30.
Hilsen
Malene
tilføjet af

Hey ang stofskifte

Hey vil lige starte med at skrive at jeg har levet efter det reglsæt der er til den nye slanke pille alli 1800kcal og 60gr fedt om dagen dog uden at spise pillen. og har også tabt mig så det går godt er ca 184cm og vejer nu 114kg starte med 121kg.. hørte så fra flere at hvis man lige hver 10dag ca soiste masser af kcal så vil det påvirke stofskiftet og forbrændningen så man "chokker" kroppen og den så ingen efterfølgene vil forbrænde mere fedt da man så lever sundt igen.. er det noget der passer eller er det bare en undskyldning for folk på kur for at må spise usundt???
tilføjet af

Det må du unskylde.

Jeg havde vist misforstået systemet her Malene og ikke bare sat min spørgsmål ind
til dig her, men som en tråd for sig?
Men jeg vil glæde mig til dit svar, så jeg eventuelt kan få lidt uoverensstemmelser
ud af verden med en bekendt, som har fået denne idé at vores krop har godt af en
udrenselse fra tid til anden?
Pft. :)
tilføjet af

Stofskifte

Hej
Til lykke med dit vægttab, det er rigtig godt gået.
Jeg beklager jeg ikke så din mail sidste tirsdag. jeg overså den da den var på "min egen" tråd.
At "grovæde" :-) hver 10 dag er ikke noget jeg vil anbefale. Der er andre gode måder at holde forbrændingen oppe.
1) Hvis du dyrker motion (især med høj intensitet) vil forbrændingen forblive høj også efter du har trænet.
2) hvis du spiser mellemmåltider holder du stofskiftet oppe.
Der er simpelthen ikke nogen smutvej til et vægttab - fornuftig kost i passende mænder og motion, det er vejen 🙂
Mange hilsner
Malene
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.