33tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest


Venstres revisor betalte 10.000 kroner for at deltage i Løkkes fødselsdag.

http://www.politiko.dk/nyheder/venstres-uafhaengige-revisor-betalte-10.000-kroner-for-loekke-fest
Hvor meget ville du betale for, at deltage i en fest med Lille Lars ❓
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Løkke kan i modsætning til sossetosserne ikke tørre regningen af på skatteyderne.
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/10/03/092847.htm
Erhvervsstyrelsen har jo meddelt at der intet er i vejen for at revisoren kan yde sin støtte til partiet på denne måde, så hvad er problemet egentlig?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Man er vel ikke uafhængig hvis man vil give den slags penge for og feste med dem man både skal arbejde for og holde øje med.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvad har det med Løkkes fest og betaling at gøre?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Det mener erhvervsstyrelsen så man er.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Det er jo det jeg skriver.
Løkke har ikke muligheden for at lade skatteyderne betale, så det må revisoren gøre.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvad ævler du om?
Det reviosoren der betaler overpris for at være med til Løkkes fest = Tilskud til Løkke og Venstre.
Hvorfor skrev du om Københavns Kommune - det handler om Venstre og deres pengesager.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Løkke styrer
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Kendte de noget til revisorens sponsorstøtte! 😃 😃 😃
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest


Venstres revisor betalte 10.000 kroner for at deltage i Løkkes fødselsdag.

http://www.politiko.dk/nyheder/venstres-uafhaengige-revisor-betalte-10.000-kroner-for-loekke-fest
Hvor meget ville du betale for, at deltage i en fest med Lille Lars ❓

Jeg ville ikke give noget til ham, men at revisoren vil er op til ham. Der er tilsyneladende ikke noget som helst galt i det han har gjort så hvorfor råbe op over det. Jeg mener det er meget værre når det er skattekroner, der bliver brugt på f.eks. barregninger som her:
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7076607/Barregningen-blev-betalt-med-skattekroner/
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg mener det er meget værre når det er skattekroner, der bliver brugt på f.eks. barregninger som her:
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7076607/Barregningen-blev-betalt-med-skattekroner/
Der er jo tilsyneladende intet forkert i det, så hvorfor forsøger du at flytte fokus fra Løkkes revisor?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Det plejer at være den anden vej hvis man gør tjenester der hvor jeg kender tjenester fra bortset fra hvis man taler om kirker og bidrag (Der er mange villige til at betale.); medmindre revisoren er en slags mafioso der virkelig vil have indflydelse. Men måske har han ondt af at Løkke har problemer med at betale sine jakkesæt. Det virker da som en flink revisor der sådan giver penge. Eller også sjuskede han ved sidste skatte periode.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg mener det er meget værre når det er skattekroner, der bliver brugt på f.eks. barregninger som her:
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7076607/Barregningen-blev-betalt-med-skattekroner/
Der er jo tilsyneladende intet forkert i det, så hvorfor forsøger du at flytte fokus fra Løkkes revisor?

Nå, jamen så lad da de københavnske politikere feste løs på skatteydernes regning og lad os vende tilbage til revisoren.
I bund og grund er jeg komplet ligeglad med om en revisor betaler 10.000 kr til Venstres partikasse, men hvordan vil du gerne have jeg skal reagere. Skal jeg påtage en falsk forargelse over at han helt lovligt giver penge til V? Skal jeg være misundelig på Socialdemokratiets vegne? Og hvad synes du egentlig selv om den pågældende sag?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg kan virkelig ikke se noget problem i en regning på 200 kroner pr. deltager.
Derimod er det en ren stinker, at Løkke og Venstres revisor er med til, at sponsere Løkkes fødselsdag.
http://www.bt.dk/danmark/ekspert-kommunal-barregning-er-helt-efter-bogen
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvad de mener kan og vil jeg ikke komme ind på, jeg siger bare at jeg syntes ikke umidelbart at man er uafhængig når man gør den slags.
tilføjet af

Var det denne du have i tankerne?

https://www.cyklistforbundet.dk/Aktuelt/Nyt/Nyheder/Helles-roede-cykel
Og så gider trunten sgu ikke engang selv modtage sin folkegave, men sender en substitut.
Nu kan jeg heller ikke se hvad hun skal med en cykel, madammen skal jo mandsopdække af politi hvis hun skal cykel fra Østerbro til Christiansborg, hvor i mod Løkke kan cykel 1400 km til Paris uden risiko.
Denne gave står på Christiansborg, for madammen vil ikke risikere at blive beskattet af noget hun ikke vil have.
De kunne have nøjes med halvdelen,og givet hende et par stilletter, vel og mærke hvis de køber et par som dem hun har, på nettet der kan de købes for 6000 kr.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

""Hvorfor skrev du om Københavns Kommune - det handler om Venstre og deres pengesager.""

Nå, er det det det drejer sig om?
Jeg troede ellers det drejede sig om at svine Løkke til.
Og selvfølgelig skriver jeg om kjøwenhauns kommune (sosjalakrobatisk) når de opfører sig pamperagtigt på skatteborgernes regning.
Revisorens bidrag til Venstre, er trods alt hans egne penge.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvad galt er der i personalepleje?
Kom pengene fra ham selv og var de en gave eller var det korruption? Men så langt kan selv en uDansk Fjolsedanser ikke tænke.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Nu kender jeg ingen udanske folkedansere, så hvad de tænker, ved jeg ikke.
Personalepleje?
På skatteborgernes regning?
Vær opmærksom på at de 12000 er barregningen alene og dertil kommer så overtidsbetalingen af tjenerne, hvilket absolut ikke kan være skatteydernes opgave at betale.
Ville du mene sådan en sag ikke betød noget, hvis Løkke havde lavet samme nummer?
Det er fastslået at der intet ulovligt er i revisorens fremgangsmåde, og han kan gøre som han selv vil med hans egne penge.
Hvis der havde været tale om bestikkelse, så havde de vel nok lavet arrangementet på en måde så pressen ikke havde kunnet finde ud af det.
Det er jo egentlig bare at give Løkke en kuvert med pengene i, og det ville ingen kunne finde ud af.
tilføjet af

Var det denne du have i tankerne?

Jeg er ret sikker på, at hvis nogen i told og skat gad interessere sig for helleT tingens cykelsag, så vil hun blive opkrævet skat af den, da det er værdien af cyklen der er gældende og ikke om hun bruger den eller ej.
Ifølge skats hjemmeside skal gaver af en værdi over 700,- ALTID indberettes
Den eneste måde hun kan undgå at betale skat af cyklens værdi, er ved at levere den tilbage, eller går sossetosserne virkelig ind for bestikkelse så åbentlyst?.
tilføjet af

Kammerat Erling redde vel damen igen

Mon han forfremmes igen?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Var der noget, at komme efter i sagen fra København?
Nej.
Er der noget, at komme i sagen om den påståede uafhængige revisor der giver støtte til Løkke/Venstre under dække af betaling for en kuvert til manden og hans ægtefælle?
Ja, det kan der udemærket være, da han så ikke længere bare er medlem men sponsor.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg har godt set overskrifterne med at barregningen og fremgangsmåden var helt normal, men det skal sosjalakrobater jo sige når de skal dække over hinanden.
Om revisoren vælger at give penge eller ej, er helt hans egen afgørelse, da det er hans penge, og ikke skatteydernes, så der er SLET ikke noget at komme efter, hvilket du jo også godt ved men ikke vil indrømme.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Om det er revisorens egne penge betyder ikke noget, de er i forvejen grove til at tage sig godt betalt for deres tjenester, 😃 😉 (ergo på samfundets regning) [:X]
Vi kan også sige at den ene blå bandit dækker over den anden, [(:]
Lille nummer mand, [(:] [f]
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvem "dækker over hinanden"? Dokumenter det!
Har du set Udansk Fjoleseparty er kritisk overfor Løkkes revisor og hans sponsorpenge?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000, (han trækker dem da fra)

Ah, måske er det på den måde at viser han interese i at betale 10.000 spir for en dødsyg middag med en anløben politiker.

SÅ det nok en investering, i at møde de rigtige mennesker, som han kan fange ind i sin kundegruppe. Han kan sikkert trække det pænt meget fra, som udgift til reklame????
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Den ene blå dækker over den anden...
ja, lige som den ene røde dækker over den anden.
Intet nyt i det.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg kender ikke udansk fjolese parti, hvad det så end betyder.
Jeg kender derimod Dansk Folkeparti, og hvad de som parti mener er mig ret ligegyldigt.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Du er da ellers en af uDansk Fjolsepartys største fans her på [sol] 😃 😃
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Jeg kender som skrevet ikke udansk fjolseparty, og har derfor ingen mening om dem.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Hvorfor kommenterer du så❓😃 😃 😃
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Fordi folk som dig åbenbart ikke vil forstå noget?
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Det er typer som dig og DF der gør Danmark til et dårligere land.
tilføjet af

Revisor betalte 10.000 kroner for Løkke-fest

Det er typer som dig og DF der gør Danmark til et dårligere land.


Herregud, de prøver jo bare at holde danmark rent og blåt, 😉

Hvor i alv er nu det ironi ikon,❓[???]
[(:] [(:] [(:]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.